Sinterklaas-verrassings-rit (Deel 2)
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Ik heb ook ongewenste meel gehad, gelukkig nog wel effe gecheckt wie of wat hem gestuurd had voor ik hem wegtiefte.
Vol verwachting klopt mijn hart!
Punky, waarom staat de Sinterklaasverassingsrit niet op de 2cv.nl meetingkalender?
Vol verwachting klopt mijn hart!
Punky, waarom staat de Sinterklaasverassingsrit niet op de 2cv.nl meetingkalender?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Super Tom!!!
@ Duintje: We wilden het inderdaad een beetje besloten houden voor forumleden. Dus misschien is het wel een goede zet om hem er niet op te zetten. Meetings van eendmeel staan er ook niet op.
De proefperiode ben ik al door ja. Nu alleen nog het voorwaardengesprek
@ Duintje: We wilden het inderdaad een beetje besloten houden voor forumleden. Dus misschien is het wel een goede zet om hem er niet op te zetten. Meetings van eendmeel staan er ook niet op.
De proefperiode ben ik al door ja. Nu alleen nog het voorwaardengesprek
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Hellepie
Vanaf restaurant de Chinese muur in Erp kan ik geen vervoer met het OV krijgen op 10 december ! Is er misschien iemand die mij vanaf dat restaurant ene lift wil geven naar treinstation Eindhoven ? Ik moet er echter wel bij zeggen dat mijn trein dan om 21:38 uur vertrekt (dan moeten we dus om ca. 21:00 uur weg). Later kan wel, maar m'n pa moet me dan al vanaf het station oppikken en die vind het iets minder geslaagd als hij mij na 00:34 uur van het station moet plukken.
Vanaf restaurant de Chinese muur in Erp kan ik geen vervoer met het OV krijgen op 10 december ! Is er misschien iemand die mij vanaf dat restaurant ene lift wil geven naar treinstation Eindhoven ? Ik moet er echter wel bij zeggen dat mijn trein dan om 21:38 uur vertrekt (dan moeten we dus om ca. 21:00 uur weg). Later kan wel, maar m'n pa moet me dan al vanaf het station oppikken en die vind het iets minder geslaagd als hij mij na 00:34 uur van het station moet plukken.
Afblijven.
-
- Moderator
-
- Heavy user