WATJE!!!Malle Babbe schreef:
ik wilde iets zeggen maar dat doe ik toch maar niet!!!
Gemiddelde beroep van een eendenrijder
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik kan nog meer als alleen houdgrepen hoor.
Weet ook hoe ik met zwachtels om moet gaan.
Al is dat eerste wel leuker om te doen, bij drukke Limburgse jochies!!!
Heb je er trouwens een trauma aan overgehouden ofzo. Je bengint er na een jaar weer over.
Je kunt er met me ook over praten, dat is eigenlijk het meeste wat ik doe op mijn werk. Heb daar deze week nog cursus over gehad.
Weet ook hoe ik met zwachtels om moet gaan.
Al is dat eerste wel leuker om te doen, bij drukke Limburgse jochies!!!
Heb je er trouwens een trauma aan overgehouden ofzo. Je bengint er na een jaar weer over.
Je kunt er met me ook over praten, dat is eigenlijk het meeste wat ik doe op mijn werk. Heb daar deze week nog cursus over gehad.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
Hobbes heeft voor bloemen / bomenkweker geleerd. Dit heb ik na mijn studie ook in binnen en buitenland gedaan, met name in de rozenteelt.
Aangezien ik meer hobby's heb dan mijn werk ben ik 1,5 jaar geleden van baan veranderd en werk ik nu bij een bedrijf wat zich internationaal bezig houdt met de veredeling van landbouw en groente zaden. Dat doe ik 6 maanden per jaar bij een proefbedrijf in de Flevopolder en de andere helft van het jaar in een groot laboratorium in Enkhuizen van het zelfde bedrijf.
Aangezien ik meer hobby's heb dan mijn werk ben ik 1,5 jaar geleden van baan veranderd en werk ik nu bij een bedrijf wat zich internationaal bezig houdt met de veredeling van landbouw en groente zaden. Dat doe ik 6 maanden per jaar bij een proefbedrijf in de Flevopolder en de andere helft van het jaar in een groot laboratorium in Enkhuizen van het zelfde bedrijf.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
Omdat ik voor het winterwerk een C15 diesel erbij heb die gelukkig net onder de carport past zodat ik s'ochtends niet hoef te krabben en mijn ruiten niet hoef schoon te maken...betty schreef:Dat van dat wintergrilletje weet ik, maar dat stukkie karton???
Mijn blower (in de ami) moet vooral op de voorruit blowen (eeeh)( ) maar voordat de voorruit schoon is ben ik dan al op de plaats van bestemming . Vandaar dat ik hem dan in de garage laat staan.
Hij is niet meer de jongste (1971) en al die vocht doet hem geen goed natuurlijk. Het allerbeste kan ik natuurlijk de fiets pakken. Maar ja soms voel je je (ik) een beetje van suikergoed 's morgens vroeg, en ach die bak staat toch voor de deur (hij past n.l. niet in de garage... )
Ik heb achter de stoelen met 6 waspennen de deken uit de eend opgehangen zodat het sne lekker warm is in de cabine
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
He mijn vakgebied:
Ibuprofen zorgt voor een vertraging van de bloedstolling.
Bovendien kunnen bij langdurig gebruik van hoge doseringen vochtophoping en vermindering van de nierfunctie optreden.
Ik kan zo niks vinden over een bloedverdunnende werking, is mij zo ook niet bekend.
Ik kan je wel zeggen dat Paracetamol iets gezonder is dan Ibuprofen om te gebruiken. Al is dat ook troep, maar welke medicatie is dat niet.
Bovendien kunnen bij langdurig gebruik van hoge doseringen vochtophoping en vermindering van de nierfunctie optreden.
Ik kan zo niks vinden over een bloedverdunnende werking, is mij zo ook niet bekend.
Ik kan je wel zeggen dat Paracetamol iets gezonder is dan Ibuprofen om te gebruiken. Al is dat ook troep, maar welke medicatie is dat niet.
PuNk RoCK LosEr
-
- Heavy user
Geen Ibuprofen voor mij dus.Punky schreef:He mijn vakgebied:
Helemaal geen Ibuprofen voor mij dus !Bovendien kunnen bij langdurig gebruik van hoge doseringen vochtophoping
Boeiehen vermindering van de nierfunctie optreden.
Vertraging vna de bloedstolling / verdunning van het bloed zijn 2 termen waarmee hetzelfde bedoeld wordt. Het is dus geen correct nederlandsIk kan zo niks vinden over een bloedverdunnende werking, is mij zo ook niet bekend.
Haal mij van m'n medicatie af en ik ben na een lijdensweg van 6 maanden dood (als ik er al niet zelf een eind aan maak ). Maar op zich heb je gelijk. Medicijnen zijn gewoon noodzakelijk kwaad.Ik kan je wel zeggen dat Paracetamol iets gezonder is dan Ibuprofen om te gebruiken. Al is dat ook troep, maar welke medicatie is dat niet.
Afblijven.