Bekleding bankjes

Alles in, over, rond en op de koets.
hobbes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door hobbes » zo 27 nov, 2005 22:30

Klopt een aardig eind. Ik heb in de casper en hobbes eend geen bankje voor maar 2 stoeltjes. ! rugleuning heb ik daarvan verlengt omdat mijn vaste bijrijder ruim 2 meter is.

Ik heb inderdaad het frame doorgezaagd en dmv 2 stukken betonijzer kan ik de rugleuning weer monteren. Omdat de stevigheid van de stof weg is heb ik er bij een zeilmaker 2 ritsen in laten zetten

De achterbank blijft thuis als het achterste platform er in ligt. Op de camping haal ik de rugleuningen eraf en leg die voor de pendalen neer en schuif een losse plaat over de zittingen van de voorstoelen
Op die manier heb ik over de volle lengte een vlakke vloer waarop geslapen kan worden. Voor het comfort heb ik het afgewerkt met tapijt.

Omdat ik de eend niet vol met gaten wil hebben en niet altijd met dat kampeerplatform wil rondrijden heb ik het zo ontworpen dat ik het met een 15 minuten er weer uit kan halen. Het zit er ook geklemd in.

Arnout die zijn eend als een multifunctionele wagen gebruikt
met eendige groeten,

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » di 6 dec, 2005 17:54

Maar waar lig je nu op dan? toch niet op het tapijt, of wel? En is een eend wel lekker warm 's nachts, want ik vind onzezogenaamde "geïsoleerde" vouwwagen al (!*!@&^#@^%%$* koud!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » di 6 dec, 2005 20:06

Klinkt als een mooi en practisch ontwerp (practischer dan mijn ontwerp). Als m'n Eend weer rijdt maar eens zien of ik mijn Ontwerpje aan ga passen ...
Afblijven.

Evan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Evan » wo 7 dec, 2005 18:45

Bij sommige Acadianes (t is een optie) kun je de bijrijdersstoel neerklappen, op die manier kun je, ook al ben je 2,2om, er nog in slapen.
Ami 8 break

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » wo 7 dec, 2005 19:28

hmm volgens mij werkt dat net zo practisch als bij de panda het geval was...

Of ligt t wel lekker?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Plaats reactie