Gemiddelde beroep van een eendenrijder
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Spookeend = Huisvader.
Ik was vroeger kok, nog heel even chef geweest, toen vanwege gezondheids redenen thuis komen te zitten, weer aan het werk in allerlei baantjes, toen een kind, toen huispapa.
Dussssss
als nadeel, ik rijdt dus momenteel zeer weinig in de eend, 2 tot 3 duizend per jaar max ofzo. Terwijl ik er vroeger zeker gemiddeld 50.000 per jaar deed met de eend.
Maar, verder is alles goed, lol, en huispapa zijn is super. mijn ventje loopt sinds 3 dagen, geweldig
Greatnix Spookeend
Ik was vroeger kok, nog heel even chef geweest, toen vanwege gezondheids redenen thuis komen te zitten, weer aan het werk in allerlei baantjes, toen een kind, toen huispapa.
Dussssss
als nadeel, ik rijdt dus momenteel zeer weinig in de eend, 2 tot 3 duizend per jaar max ofzo. Terwijl ik er vroeger zeker gemiddeld 50.000 per jaar deed met de eend.
Maar, verder is alles goed, lol, en huispapa zijn is super. mijn ventje loopt sinds 3 dagen, geweldig
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
he hallo ik ben er nog en ik leef ook nog, helaas geen wortelkanaal behandeling , het schijnt met mijn verkoudheid te maken te hebben en een vulling die 2 weken geleden is gezet, zit heel dicht op de zenuw en die is nu een beetje overstuur en moet gewoon tot rust komen heb nu Ibuprofen 400 en dat werk wel heb nu geen pijn meer oja heb ook neusspray op recept van de tandarts voor de verstopte neus en holtes, gaat allemaal goed komen.
Okee gelukkig maar hoor, een wortelkanaalbehandeling is ook niet altijd pretinmijneendje schreef:he hallo ik ben er nog en ik leef ook nog, helaas geen wortelkanaal behandeling , het schijnt met mijn verkoudheid te maken te hebben en een vulling die 2 weken geleden is gezet, zit heel dicht op de zenuw en die is nu een beetje overstuur en moet gewoon tot rust komen heb nu Ibuprofen 400 en dat werk wel heb nu geen pijn meer oja heb ook neusspray op recept van de tandarts voor de verstopte neus en holtes, gaat allemaal goed komen.
Hopelijk gaat het snel beter met je!!