Yep, da izzem.Handjes schreef:Ik mis de optie: 'Via Duintjes geweldige 2cv-pagina ben ik meeverhuisd naar deze site.'
Hoe ben jij op dit forum gekomen???
-
- Gebruiker
Re: op 2cv.nl komen
2cv l'amour toujours
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
toch wel via de site eigenlijk.
heb al wel iets langer mijn eend, ruim 10 jaar nu, maar, pas echt internetactief geworden toen ik 3 jaar geleden thuis kwam te zitten........
dus toch nog een geluk bij een ongeluk....
heb al wel iets langer mijn eend, ruim 10 jaar nu, maar, pas echt internetactief geworden toen ik 3 jaar geleden thuis kwam te zitten........
dus toch nog een geluk bij een ongeluk....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Eenmalige poster
- Contacteer:
Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Geert van de Laar uit Lieshout en ben geintresseerd in auto's. M'n intresse gaat naar Ferrari en de 2cv, een Ferrari opknappen kan ik alleen niet betalen en een eend moet nog wel lukken dacht ik. Kheb er 1 op het oog, kheb er vandaag een foto van gemaakt, maar ik wilde eigelijk weten waar ik op moet letten en wanneer het zeker niet meer mogelijk is om een eend op te knappen. De eend die ik op het oog heb ziet er niet mooi uit, anders hoef je hem natuurlijk ook niet op te knappen, het dak hangt er maar los in en er langs, het kan zo binnen regenen, en dat zal het ook vast wel gedaan hebben. Kan iemand me helpen door tips te geven, per mail graag, en als er iemand z'n eend gepoetst moet hebben kan hij ook bij me terrecht.
Is er ook geen optie '' nood aan ' deskundig ' advies bij eendprobleem ''?
Site al een tijdje geleden ontdekt, maar pas op't forum terechtgekomen na een probleem met de ruitenwissers ( wat nog steeds niet echt is opgelost )
Dus, mss nog een mogelijkheid?
Site al een tijdje geleden ontdekt, maar pas op't forum terechtgekomen na een probleem met de ruitenwissers ( wat nog steeds niet echt is opgelost )
Dus, mss nog een mogelijkheid?
2CV6 Charleston 1987
2CV6 Spécial 1986
983 Ami3 Brk - de andere helft van de 1966 Ami6 Break
2CV6 Spécial 1986
983 Ami3 Brk - de andere helft van de 1966 Ami6 Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik bezocht eigenlijk vroeger de site van duintje al was eigenijk altijd op zoek naar info over eenden kleurcodes, tekeningen, elke foto die ik tegenkom wordt wel in een 2cv mapje opgeslagen, later ook meeverhuisd naar 2cv.nl foto bij gallerij internationaal geplaatst maar nog steeds niet naar het forum gekeken tot afgelopen weekend bij grenstreffen werd verteld dat er veel nuttige info opstaat en over leuke onderwerpen wordt gesproken bijv: rood is de mooiste kleur voor een eend dit sprak me eigenlijk zo aan dat ik me dinsdag gelijk aangemeld heb en nu eigenlijk het forum met plezier aan het door spitten ben
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
via een tip op www.citroen-forum.nl
2cv6 club (tijdelijk buiten gebruik) 1982 - Xantia 1.9TD Tentation 1997
Ik ben gevraagd om mee te werken met de site. Dus zodoende.
Daniel
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen