Eendje uit Frankrijk of niet?
-
- Moderator
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
ik heb 5 jaar geleden een dyane gered van de sloop, stond op de sloop om naar de shedder te gaan. heb hm toen gekocht bij een hele aardige sloper voor een kleine orijs van 700 ff toen nog!
2 jaar gelden uit omg parijs een ami 6 break gekocht die weg stond te roesten bij iemand op het erf, opgeknap en nu rdw gekeurd.
verder heb ik een dyane uit 69 die al vanaf 93 in een loods stond van de omg antwerpen, heb ik niet zelf daar gekocht.
volgens mij zijn deze auto's wel gered maar sommige zullen het er wel niet helemaal eens mee zijn
alleen mn ax is origineel nederlands
2 jaar gelden uit omg parijs een ami 6 break gekocht die weg stond te roesten bij iemand op het erf, opgeknap en nu rdw gekeurd.
verder heb ik een dyane uit 69 die al vanaf 93 in een loods stond van de omg antwerpen, heb ik niet zelf daar gekocht.
volgens mij zijn deze auto's wel gered maar sommige zullen het er wel niet helemaal eens mee zijn
alleen mn ax is origineel nederlands
dyane 4 68 en dyane 6 69
-
- Heavy user
Als een auto gered wordt van de slopershamer of de roestduivel is die gered. Ongeacht of je de auto nou opknapt, importeert, exporteert of zelfs aanpast aan jouw wensen waardoor de auto niet meer orgineel is. Beter een niet-orginele, ingevoerde, omgebouwde auto dan een auto die wasmachine of iets dergelijks geworden is !
Afblijven.