2cv meets Kever! :)
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
2cv meets Kever! :)
Hey mensen,
Op het forum van oa mijn site is het idee geopperd om een duo-meeting te organiseren voor de kever en de 2cv. Veel kever- en eendenrijders hebben wel een gevoel voor de andere klassieker dus wellicht is het een leuk idee!
Het voorstel is om in het voorjaar een keer te meeten in de haven van IJmuiden. Daar is ruimte genoeg en voor koffie word gezorgd! Misschien dat we er daarna nog een rondje in de omgeving kunnen aanplakken!
Wie is geinteresseerd???
Op het forum van oa mijn site is het idee geopperd om een duo-meeting te organiseren voor de kever en de 2cv. Veel kever- en eendenrijders hebben wel een gevoel voor de andere klassieker dus wellicht is het een leuk idee!
Het voorstel is om in het voorjaar een keer te meeten in de haven van IJmuiden. Daar is ruimte genoeg en voor koffie word gezorgd! Misschien dat we er daarna nog een rondje in de omgeving kunnen aanplakken!
Wie is geinteresseerd???
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben ook wel benieuwd! Tussen de VW-wereld en de citrofielen zitten best verschillen (gelukkig maar), maar ook zeker overeenkomsten. En dat is met name de liefde voor de auto, die vrij ver gaat!
Ik zal er zijn!
Ik zal er zijn!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het gaat ook puur om eens even te polsen of er uberhaupt animo voor is! Als het zo zou zijn, waar het nu wel schijn naar heeft , word het waarschijnlijk ergens in Maart georganiseerd. Tuurlijk wordt er dan rekening gehouden met verschillende kever en 2cv-meetings!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben voor!
Of ik kan of niet zal aan de datum liggen......
Of ik kan of niet zal aan de datum liggen......
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een naam lijkt ook al ontstaan:
Duck-meets-Bug!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Duck-meets-Bug!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
-
- Regelmatige poster
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
HAHA! Hé Frank hoe issie!Frank Munneke schreef:Hee rens,
Waarom zo ver van grunn, en heb je nou helemaal niks van je coach geleerd doe die kever toch weg en neem een eend.
groet
Frank
Laat ik nou vandaag bij een RODE eend zijn wezen kijken! Met een beetje geluk en goeie wil word het hem morgen ook nog wel! Dan kom ik zeker de eend een keertje showen en natuurlijk een duo-rode-eendjes-fotoshoot maken!
Waarom in IJmuiden, .... ja... er komt ook vast wel een versie in het noorden, maar dan een tijdje later. De gelegenheid en de ideeen kwamen uit IJmuiden.
Misschien een idee om de noordelijke versie van BUG-meets-DUCK in Groningen te doen!? :D:D:D:D
Laters,
Rens