2cv meets Kever! :)
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
tjaaa... wat heeft een kever met een 2cv te maken ? net zo veel/weinig als een mini.
Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren, persoonlijk vind ik een mini veel leuker dan een kever. Geen idee waarom, maar ik heb het niet zo op die karretjes
Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren, persoonlijk vind ik een mini veel leuker dan een kever. Geen idee waarom, maar ik heb het niet zo op die karretjes
Laatst gewijzigd door Duintje op vr 16 dec, 2005 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind het allebei wel grappig want mijn ene zwager heeft een mini (die jullie vast wel op mijn site hebben gezien op de foto's van mijn restauratie want daar stond ie heel de tijd in de weg)
en mijn schoonzusje een kever
dus is vind het allebei wel iets hebben.
maar het is wel zo dat er niets boven een eend gaat want de rest rijd gewoon K@t
En dit was 300
en mijn schoonzusje een kever
dus is vind het allebei wel iets hebben.
maar het is wel zo dat er niets boven een eend gaat want de rest rijd gewoon K@t
En dit was 300
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
maar om nou gelijk een kever op je pagina te zetten vind ik ook weer zoiets...
ik bedoel die kever rechtsboven op http://home.hetnet.nl/~2cv/page4.html
ik bedoel die kever rechtsboven op http://home.hetnet.nl/~2cv/page4.html
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het maakt tuurlijk niet uit met wie je een meeting organiseert. Het feit is wel dat Kevers en 2cv heel erg populair zijn in Nederland! En als één iemand meer heeft met trabanten dan met kevers, ... tja....:S
Maar daarom is het wel zo, .. het blijven 'kleine' autootjes liefhebbers die een zelfde soort techniek hebben. Dat is al een overeenkomst op zich.... of je de kever nou leuk vind of niet!
Rens
Maar daarom is het wel zo, .. het blijven 'kleine' autootjes liefhebbers die een zelfde soort techniek hebben. Dat is al een overeenkomst op zich.... of je de kever nou leuk vind of niet!
Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Regelmatige poster
Ach Honda civic rijders zijn ook autoliefhebbers maar ga ook niet naar hun meetings . Maar goed ik hou er nu over op, zal volgende keer in elk geval zwaaien naar een keverrijd(st)er.Yannick schreef: En als de kevers je nu niks zeggen doen ze dat mss wel na de meeting. Je moet open staan voor alles en ten slotte zijn we allemaal autoliefhebbers, niet?
Wat vinden de keverbezitters eigenlijk van het combinatie meeting idee? Hebben ze hier ook een draadje over op hun forum?
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
-
- Heavy user
Sjongejonge... dat weet je dan wel, maar het feit dat de motor ACHTERIN zit bij een kever zie je over het hoofd??? hahahaPunky schreef:Ik weet niet wat het is, maar ook geen Kever. Koplampen zitten niet op de kofferklep bij een Kever.
dat niemand dat nog door gehad heefd, zeg...
zag vandaag bij de blokker trouwens ook een heel leuk model van een eend zonder achterdeuren.....
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break