gaspendaal
gaspendaal
ik vind dat er erg veel speling zit op mijn gaspendaal je kan hem van links naar rechts bewegen asje versleten ofzo?
heeft er iemand ervaring mee
heeft er iemand ervaring mee
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
daar waar het pedaal op de rest van de pedalencluster vast zit, zit bij het pedaal een moer..
moer losdraaien en dan de bout die het gaspedaal in gaat wat vaster het gaspedaal indraaien. Dan de moer weer erop zetten, niet te vast, want dat veert het pedaal niet meer terug
ZO zat het dacht ik, had mijn eend ook last van...
moer losdraaien en dan de bout die het gaspedaal in gaat wat vaster het gaspedaal indraaien. Dan de moer weer erop zetten, niet te vast, want dat veert het pedaal niet meer terug

ZO zat het dacht ik, had mijn eend ook last van...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
niet bepaald..
is alleen niet zo lekker als je goed doortrekt in zn 3, gas loslaat om op te schakelen. En dan kom je erachter dat je gaspedaal geen zin meer heeft om in de beginstand te gaan staan
is alleen niet zo lekker als je goed doortrekt in zn 3, gas loslaat om op te schakelen. En dan kom je erachter dat je gaspedaal geen zin meer heeft om in de beginstand te gaan staan

1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Zo werkt dat systeem niet. Dat is bij de choke.
Als het pedaal niet meer omhoog komt dan is of de gaskabel kapot of de veer die aan de koeltunnel en de carb. zit los. Je kunt de kabel niet naar buiten drukken waardoor de klep op de carb weer dichtgaat. Dit werkt d.m.v. een spanning die geleverd wordt door die veer. Deze veer trekt je pedaal als het waren omhoog.
Als het pedaal niet meer omhoog komt dan is of de gaskabel kapot of de veer die aan de koeltunnel en de carb. zit los. Je kunt de kabel niet naar buiten drukken waardoor de klep op de carb weer dichtgaat. Dit werkt d.m.v. een spanning die geleverd wordt door die veer. Deze veer trekt je pedaal als het waren omhoog.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user