Owjaah... hehehe...
dusseh... iemand laatst nog mooie dakjes gezien? Iemand? Ja? Foto gemaakt? laat zien!!!!
Thomas
Het grote dakjes topic
-
- Regelmatige poster
Heeft er iemand ervaring met de dakjes van de duitse firma "der Franzose" ??(www.derfranzose.de) Zij verkopen katoenen dakjes voor op de eend, het is een duur dakje, (maar nog niet de allerduurste) ze zien er supermooi uit, en zijn in heel licht grijs te krijgen, ideaal dus voor op een grijze charleston....!!!
en weet toevallig iemand waar ik deurbekleding kan krijgen in Nederland en wel ook in de bekende charleston grijze ruit???(of hoort dat niet in dit topic??, sorry"beginneling";-) Ik ben al in bezit van een hoedenplank in grijze ruit, en nieuwe stoelbekleding, zou helemaal af zijn als dat ook nog te krijgen was, maar tot nu toe vind ik dat alleen maar in duutsland.....
en weet toevallig iemand waar ik deurbekleding kan krijgen in Nederland en wel ook in de bekende charleston grijze ruit???(of hoort dat niet in dit topic??, sorry"beginneling";-) Ik ben al in bezit van een hoedenplank in grijze ruit, en nieuwe stoelbekleding, zou helemaal af zijn als dat ook nog te krijgen was, maar tot nu toe vind ik dat alleen maar in duutsland.....
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Heavy user
Ik zou even in plaatwerk/dak/interieur/algemeen kijken, en er staat al het een(d) en ander, dus kun je de zoekfunvtie ff gebruiken. kijk ook ff op de sites www.duckservice.nl en www.eendekooi.nl die hebben wel vrij veel
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break