Het grote dakjes topic

Alles in, over, rond en op de koets.

hoeveel daken heb jij al versleten

nog steeds men eerste dakkie
31
61%
al 2 dakkies versleten
9
18%
al meer dan 2 dakkies versleten
9
18%
ben de tel al kwijt
2
4%

Totaal aantal stemmen: 51

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » ma 26 dec, 2005 00:20

Owjaah... hehehe...
dusseh... iemand laatst nog mooie dakjes gezien? Iemand? Ja? Foto gemaakt? laat zien!!!!

Thomas
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » ma 26 dec, 2005 00:35

die ik bedoel zijn nog kleiner. Eigenlijk een 2 persoonsbed met alu-triplex ombouw, bedoelt als althernatief voor iglo tentje. Je kun er niet in staan. En natuurlijk in de vorm van een druppel

Jeffrey's-Turps-Anas
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Jeffrey's-Turps-Anas » wo 28 dec, 2005 10:08

Heeft er iemand ervaring met de dakjes van de duitse firma "der Franzose" ??(www.derfranzose.de) Zij verkopen katoenen dakjes voor op de eend, het is een duur dakje, (maar nog niet de allerduurste) ze zien er supermooi uit, en zijn in heel licht grijs te krijgen, ideaal dus voor op een grijze charleston....!!!

en weet toevallig iemand waar ik deurbekleding kan krijgen in Nederland en wel ook in de bekende charleston grijze ruit???(of hoort dat niet in dit topic??, sorry"beginneling";-) Ik ben al in bezit van een hoedenplank in grijze ruit, en nieuwe stoelbekleding, zou helemaal af zijn als dat ook nog te krijgen was, maar tot nu toe vind ik dat alleen maar in duutsland.....
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » wo 28 dec, 2005 13:53

Ik zou even in plaatwerk/dak/interieur/algemeen kijken, en er staat al het een(d) en ander, dus kun je de zoekfunvtie ff gebruiken. kijk ook ff op de sites www.duckservice.nl en www.eendekooi.nl die hebben wel vrij veel
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Plaats reactie