2cv meets Kever! :)
-
- Heavy user
Ik denk dat dat ook de grootste trend hier is hoor! Ook op de keversite e.d., maar zeker hier, staan 'de mensen'positief tegenover de andere klassieker/.Anonymous schreef:Sorry dat ik me in deze discusie meng, maar ik zit al even te lezen wat er gezegd wordt maar waarom zijn keverrijders ineens mierenneukers? Wij zijn ook gewoon met onze hobby bezig net zoals jullie. Mierenneukers zijn degene die deze hobby voor anderen verknallen door bijvoorbeeld auto´s te beschadigen, stelen, etc. Zo´n meeting kan erg gezellig worden als iedereen daaraan bijdraagd, dat doe je dus niet door elkaar voor mierenneukers uit te maken. Overigens rij ik kever voor mijn plezier omdat ik het toevallig een leuke auto vind, zelf ook voor een eend gekeken, maar 5 auto´s is een beetje veel van het goede.
Wat ik hiermee wil zeggen er zullen vast personen zijn die de andere auto niet leuk vinden, maar we zijn hier allemaal met een zelfde soort hobby bezig, maak er iets leuks van en er is echt wel wederzijdsrespect voor elkaars auto. We rijden immers allemaal klassiekers of semi-klassiekers, dan is eht leuker en in sommige opzichte ook makkelijker om het leuk te houden dan om het elkaar moeilijk te maken.
Groetjes een mierenneuker met respect voor jullie auto´s
Het is de rotte appel die de eigenaar de mand doet weggooien he?1
Rens
Correctie: het is één rotte appel die een mand met lekkere appels doet afschrijvenb!Anonymous schreef:Ik denk dat dat ook de grootste trend hier is hoor! Ook op de keversite e.d., maar zeker hier, staan 'de mensen'positief tegenover de andere klassieker/.Anonymous schreef:Sorry dat ik me in deze discusie meng, maar ik zit al even te lezen wat er gezegd wordt maar waarom zijn keverrijders ineens mierenneukers? Wij zijn ook gewoon met onze hobby bezig net zoals jullie. Mierenneukers zijn degene die deze hobby voor anderen verknallen door bijvoorbeeld auto´s te beschadigen, stelen, etc. Zo´n meeting kan erg gezellig worden als iedereen daaraan bijdraagd, dat doe je dus niet door elkaar voor mierenneukers uit te maken. Overigens rij ik kever voor mijn plezier omdat ik het toevallig een leuke auto vind, zelf ook voor een eend gekeken, maar 5 auto´s is een beetje veel van het goede.
Wat ik hiermee wil zeggen er zullen vast personen zijn die de andere auto niet leuk vinden, maar we zijn hier allemaal met een zelfde soort hobby bezig, maak er iets leuks van en er is echt wel wederzijdsrespect voor elkaars auto. We rijden immers allemaal klassiekers of semi-klassiekers, dan is eht leuker en in sommige opzichte ook makkelijker om het leuk te houden dan om het elkaar moeilijk te maken.
Het is de rotte appel die de eigenaar de mand doet weggooien he?1
Rens
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
de kever is op zich een leuk wagentje, de enige afbreuk op de totale auto is dat logo dat er op zit..
Ik kan er niks aan doen, ik heb gewoon iets tegen Volkswagens...
Ik vind het auto's voor schapen: als de een er een heeft, rijd de rest er ook mee.. Ford en Fiat hebben hetzelfde.
Maar ja, das mijn mening
Ik kan er niks aan doen, ik heb gewoon iets tegen Volkswagens...
Ik vind het auto's voor schapen: als de een er een heeft, rijd de rest er ook mee.. Ford en Fiat hebben hetzelfde.
Maar ja, das mijn mening
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Even voor de duidelijkheid...mijn broertje heeft dus ook een kever (voor anonymous, jammer zonder naam het is een cabrio in karrman uitvoering). Dit is gewoon een hele mooie auto alleen zit er een krasje op de hele auto en wat denk je dat het grotendeel van keverrijdend nederland roept........OOOOOOOOOOOH een krasje in plaats van Wauw gave wagen, dus lijkt het mij terecht dat ik hier de term mierenneuker noem. (trouwens mijn broerjtje vertelde ook nog dat 2 keverrijders op een meeting met elkaar ruzie kregen omdat er eentje door een plas reed en daardoor de kever van een ander wat besmeurde met modder duh)Anonymous schreef:Sorry dat ik me in deze discusie meng, maar ik zit al even te lezen wat er gezegd wordt maar waarom zijn keverrijders ineens mierenneukers? Wij zijn ook gewoon met onze hobby bezig net zoals jullie. Mierenneukers zijn degene die deze hobby voor anderen verknallen door bijvoorbeeld auto´s te beschadigen, stelen, etc. Zo´n meeting kan erg gezellig worden als iedereen daaraan bijdraagd, dat doe je dus niet door elkaar voor mierenneukers uit te maken. Overigens rij ik kever voor mijn plezier omdat ik het toevallig een leuke auto vind, zelf ook voor een eend gekeken, maar 5 auto´s is een beetje veel van het goede.
Plop
Plopperdeplop
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Sorry, maar volgens mij ben ik hier een van de weinigen die én kever én eend rijd! Mijn ervaring: tuurlijk zijn die mensen er, maar die heb je ook in Eendenland!plop schreef: Even voor de duidelijkheid...mijn broertje heeft dus ook een kever (voor anonymous, jammer zonder naam het is een cabrio in karrman uitvoering). Dit is gewoon een hele mooie auto alleen zit er een krasje op de hele auto en wat denk je dat het grotendeel van keverrijdend nederland roept........OOOOOOOOOOOH een krasje in plaats van Wauw gave wagen, dus lijkt het mij terecht dat ik hier de term mierenneuker noem. (trouwens mijn broerjtje vertelde ook nog dat 2 keverrijders op een meeting met elkaar ruzie kregen omdat er eentje door een plas reed en daardoor de kever van een ander wat besmeurde met modder duh)
Plop
Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Heavy user
Ik heb de verhalen ook maar gehoord (1 keer een kevermeeting meegemaakt en het klopt daadwerkelijk wat ik heb gezegd) en mijn broertje geeft zelf ook aan dat mensen op een Eendenmeeting veel relaxter zijn en niet elkaars auto's lopen af te kraken om een of ander krasje ( zie ook http://members.lycos.nl/jacco75/index.html en dan met name het stukje onder algemene fotosRens Salomé schreef:Sorry, maar volgens mij ben ik hier een van de weinigen die én kever én eend rijd! Mijn ervaring: tuurlijk zijn die mensen er, maar die heb je ook in Eendenland!plop schreef:
Plop
Rens
Sorry Rens maar hier staat dus de mening van een keverrijder
Plop [/url]
Plopperdeplop
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja tuurlijk zal dat zo zijn! Je hebt meer mensen, dus ook meer zeikerds er tussen zitten! Ik weet zelfs van een vw-club die er om bekend staat! Maar dat is juist de reden waarom we deze meeting willen organiseren. Even verder kijken dan de neus lang is...
Er zullen vast meetngs zijn waar er niet een ideale sfeer hangt, maar gelukkig strijk je dan de grootste groep oldtimerrijders van Nederland over één kam, en dat zou jammer zijn, lijkt me?
Ik zou zeggen, kom 12 maart de sfeer proeven?
Er zullen vast meetngs zijn waar er niet een ideale sfeer hangt, maar gelukkig strijk je dan de grootste groep oldtimerrijders van Nederland over één kam, en dat zou jammer zijn, lijkt me?
Ik zou zeggen, kom 12 maart de sfeer proeven?
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dus omdat je broer het zegt is het waar??plop schreef:Jammer dat je niet even hebt gekeken op de site.......
Plop
Ga er ook geen woorden meer aan vuil maken, beetje een zinloze discussie IMHO.
Rens
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Juist, ipv dat men gewoon komt en kijkt .....rocco schreef:Het is idd jammer dat die verdeeldheid er al is van bij het begin...
-
- Moderator
Over mierenneukers gesproken, op dit forum zitten ook puristen die als reactie op een foto van een mooi gerestaureerde eend gaan miepen of een chromen bumpertje daar origineel wel bij hoort. Van mij mogen ze, maar waar hebben we 't over? Rolls Roys? (en ook die zou ik graag eens in een ratlook willen zien..)
Als je alle keverrijders zeikerds vindt kom je 12 maart toch niet? Of beter nog: kom wel en zie in hoeverre je vooroordelen al dan niet kloppen.
Zie je meteen dat niet alle eendrijders een grijze baard hebben en op sandalen lopen..
Wat een berg geëmmer om niks!
Ik kom wel én ik wil een kever.nl sticker, die heb ik verdiend !! (wel op m'n ruiten plakken ajb..)
Misschien dat ik m'n eend zelfs nog even poets voor het zover is
Als je alle keverrijders zeikerds vindt kom je 12 maart toch niet? Of beter nog: kom wel en zie in hoeverre je vooroordelen al dan niet kloppen.
Zie je meteen dat niet alle eendrijders een grijze baard hebben en op sandalen lopen..
Wat een berg geëmmer om niks!
Ik kom wel én ik wil een kever.nl sticker, die heb ik verdiend !! (wel op m'n ruiten plakken ajb..)
Misschien dat ik m'n eend zelfs nog even poets voor het zover is
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Ik krijg net een meeltje dat LE vanuit Friesland mijn eend komt boenen..the Nosepicker schreef:Misschien dat ik m'n eend zelfs nog even poets voor het zover is
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams