2cv meets Kever! :)
-
- Heavy user
Het spijt me om te zeggen maar ik heb het zelf ook meegemaakt op de kevermeeting...maar goed als jij het zinloze discussie vind dan vraag ik mij af waarom je eigenlijk hebt gereageerd (waarschijnlijk om dat de waarheid erg hard is).Rens Salomé schreef:Dus omdat je broer het zegt is het waar??plop schreef:Jammer dat je niet even hebt gekeken op de site.......
Plop
Ga er ook geen woorden meer aan vuil maken, beetje een zinloze discussie IMHO.
Rens
Plop
Plopperdeplop
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ben het volledig met Nosepicker eens! Mierenneukers heb je overal, bij porsche/kever/RR/eendenliefhebbers overal en altijd zit er wel de bekende 'zeikerd' bij. En argumenten van "ik ben er toch zelf geweest" is natuurlijk een beetje jammer, want er zijn wel "meer ook geweest met betere ervaringen" waaronder ik!the Nosepicker schreef:Over mierenneukers gesproken, op dit forum zitten ook puristen die als reactie op een foto van een mooi gerestaureerde eend gaan miepen of een chromen bumpertje daar origineel wel bij hoort. Van mij mogen ze, maar waar hebben we 't over? Rolls Roys? (en ook die zou ik graag eens in een ratlook willen zien..)
Als je alle keverrijders zeikerds vindt kom je 12 maart toch niet? Of beter nog: kom wel en zie in hoeverre je vooroordelen al dan niet kloppen.
Zie je meteen dat niet alle eendrijders een grijze baard hebben en op sandalen lopen..
Wat een berg geëmmer om niks!
Ik kom wel én ik wil een kever.nl sticker, die heb ik verdiend !! (wel op m'n ruiten plakken ajb..)
Misschien dat ik m'n eend zelfs nog even poets voor het zover is
@Nosepicker: Ik ga die stickers realiseren!! Dat komt helemaal goed! :)
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Moderator
Als ik zonder zonnebril en bivakmuts op die meeting verschijn denk ik dat 1/2 keverrijdend NL mijn eend wel zal aanranden en volplakken met keverstickers.. Ik heb er eentje verdiend, schreef ik al . Dus dat komt zeker goed! (zie ander topic, ook op keversite.nl LOL)Rens Salomé schreef:@Nosepicker: Ik ga die stickers realiseren!! Dat komt helemaal goed! :)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Tim: ja
Gaby the Duckslayer ook ja, hopelijk met haar eigen eend. (ja Dolf, die bestaat echt Chassis is klaar, alleen veerpotten er nog op. Dan nieuwe bodemplaten, dorpels en voetenbak in de 'nieuwe' koets bakken en dan kan ik eindelijk weer eens wat voor mezelf gaan doen (resterende stukken eend samenvoegen tot een jeepje:).))
Gaby the Duckslayer ook ja, hopelijk met haar eigen eend. (ja Dolf, die bestaat echt Chassis is klaar, alleen veerpotten er nog op. Dan nieuwe bodemplaten, dorpels en voetenbak in de 'nieuwe' koets bakken en dan kan ik eindelijk weer eens wat voor mezelf gaan doen (resterende stukken eend samenvoegen tot een jeepje:).))
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
en je bumpert dan?the Nosepicker schreef:Tim: ja
Ohja, ik mss tegen die tijd (vast wel) met keverauspuff
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Moderator
Daar had ik op gehoopt toen ik jarig was. Maar van een bumpert krijg ik geen warme voeten, van jullie eendvormige warmwaterkruik (of warmwaterkruikvormige eend) wél!!! Waarvoor nogmaals dank!!!
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
staat genoteerd, moet ik nog opgeven ofzo... is er een rit bij of alleen kijken en showen
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het definitieve programma word nog aan gewerkt! Maar er zit waarschijnlijk wel een rondritje in!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!