achter verlichting
achter verlichting
beste Mensen
na een complete restauratie van een dolly zijn we op een ding gestrand!
na het aansluiten van de achterverlichting leek alles goed te zitten, nu wil het dat de helft het niet doet of half of een aantal ander lampen gaan mee branden, verder is niks los geweest behalve de draadboom naar de achterverlichting. Echt alle kombinaties hebben we geprobeerd maar nee we komen er niet meer uit?
wat zou dit kunnen zijn?
na het aansluiten van de achterverlichting leek alles goed te zitten, nu wil het dat de helft het niet doet of half of een aantal ander lampen gaan mee branden, verder is niks los geweest behalve de draadboom naar de achterverlichting. Echt alle kombinaties hebben we geprobeerd maar nee we komen er niet meer uit?
wat zou dit kunnen zijn?
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Re: achter verlichting
ik heb nu hetzelfde!Ramon2cv schreef:beste Mensen
wat zou dit kunnen zijn?
als ik rem gaan de knipperlichten meebranden, gewoon licht doet het niet, en de knipperlichten laten de remlichten zwak knipperen
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Moderator
Slechte massa. Je schrijft ' complete restauratie', dus ik denk ook opnieuw gespoten? Nieuwe lak isoleert, er is dan geen massa verbinding (of een slechte) tussen koets en verlichting.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: