Eend gekocht!
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dan moet 'ie wel erg veel last hebben van Oxide en z'n vriendjes...
trouwens, Even een klein excuus. Ik zou wat dingen aan de eend gaan doen de afgelopen week. Ben voorlopig vooral bezig aan het AXje van m'n vriendin, vandaar dat sommige dingen wat langer duren. Zo heb ik nog geen wonderolie gekocht en nog niet naar de ontsteking en carburateur gekeken.. Sterker nog: de eend staat sinds afgelopen zondag werkloos binnen
Jullie horen het als ik weer verder ga!
Serge.
trouwens, Even een klein excuus. Ik zou wat dingen aan de eend gaan doen de afgelopen week. Ben voorlopig vooral bezig aan het AXje van m'n vriendin, vandaar dat sommige dingen wat langer duren. Zo heb ik nog geen wonderolie gekocht en nog niet naar de ontsteking en carburateur gekeken.. Sterker nog: de eend staat sinds afgelopen zondag werkloos binnen
Jullie horen het als ik weer verder ga!
Serge.
2cv6 club (tijdelijk buiten gebruik) 1982 - Xantia 1.9TD Tentation 1997
-
- Heavy user
-
- Moderator
-
- Heavy user
De meeste mensen zijn minder principieel dan ik en jassen het chassisnummer er zo in. Regelrechte broodroof ! Die zouden een ban moeten krijgen !
Ik probeer de weg voor gegalvaniseerde chassis'echter vrij te maken, daardoor zullen er meer Eendenbezitters naar de RDW gaan voor het inslaan van het chassisnummer. Dus feitelijk werkt dat negatieve gedoe over de RDW in het voordeel van de RDW ! En dat kan nooit fout zijn, neem ik aan
Ik probeer de weg voor gegalvaniseerde chassis'echter vrij te maken, daardoor zullen er meer Eendenbezitters naar de RDW gaan voor het inslaan van het chassisnummer. Dus feitelijk werkt dat negatieve gedoe over de RDW in het voordeel van de RDW ! En dat kan nooit fout zijn, neem ik aan
Afblijven.
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
....de RDW zal het echt niet boeien.... die zijn ook principieel!!Lelijke Eend schreef:De meeste mensen zijn minder principieel ....
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Heavy user
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Omdat er spècial op m'n kofferbak staat
Maar ik zal 't eens een beetje aanpassen.
De reden dat ik nog niets aan de 2cv heb gedaan is trouwens niet dat ik er geen zin in heb ofzo hoor! M'n vriendin had een aanrijding gehad met haar autootje en die moest natuurlijk eerst weer de weg op!
Volgend weekend is de 2cv wel degelijk aan de beurt! (hoop maar dat ze dan nog start, na een week der verwaarlozing!)
Maarre, LE: zou je hier niet eens een RDW Klaagtopic gaan openen in plaats van mijn draadje te vervuilen??
Maar ik zal 't eens een beetje aanpassen.
De reden dat ik nog niets aan de 2cv heb gedaan is trouwens niet dat ik er geen zin in heb ofzo hoor! M'n vriendin had een aanrijding gehad met haar autootje en die moest natuurlijk eerst weer de weg op!
Volgend weekend is de 2cv wel degelijk aan de beurt! (hoop maar dat ze dan nog start, na een week der verwaarlozing!)
Maarre, LE: zou je hier niet eens een RDW Klaagtopic gaan openen in plaats van mijn draadje te vervuilen??
2cv6 club (tijdelijk buiten gebruik) 1982 - Xantia 1.9TD Tentation 1997