Een Eend gekocht.
-
- Regelmatige poster
Een Eend gekocht.
Na een tijd zoeken heb ik vandaag een eend gekocht. Het is een lavendel blauwe 2cv6 Special van juli 1986. De carroserie heeft hier een daar een beetje roest maar de bodem en het chasis zijn keihard. Er zit zelfs een orginele radio in. Wat een heerlijke auto.
Wat is er nou mooier dan een lelijke eend?
2cv6 spécial 1986
2cv6 spécial 1986
-
- Veelvuldig poster
Gefeliciteerd met je aankoop ja! Leuk hoor hier in de polder! Welkom trouwens ook nog op die Forum! Foto's zouden ook leuk zijn!
Tsja een poldermeeting, zou erg goed kunnen, misschien is t een idee om het bij Ron van Eendimport te doen? Zou erg leuk zijn! Mogen natuurlijk ook mensen uit heel t land (of zelfs buitenland) komen..
Ik heb t idee wel langer maar door tijdgebrek is er niets van gekomen.
Wel leuk dat er toch wat eendrijders hier in de Noordoostpolder zitten..
Frank (uit Espel)
Tsja een poldermeeting, zou erg goed kunnen, misschien is t een idee om het bij Ron van Eendimport te doen? Zou erg leuk zijn! Mogen natuurlijk ook mensen uit heel t land (of zelfs buitenland) komen..
Ik heb t idee wel langer maar door tijdgebrek is er niets van gekomen.
Wel leuk dat er toch wat eendrijders hier in de Noordoostpolder zitten..
Frank (uit Espel)
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
foto's kun je me mailen, zet ik ze wel erbij:gerbenv6 schreef:Leuk dat er een aantal eendridjers in de polder zijn. Het zou inderdaad leuk zijn om elkaar eens te treffen. Ik zal snel een paar foto's van mijn aanwinst maken. Hoe krijg ik die op het forum?
tomabsil(AT)tiscali(PUNT)nl
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Nou dat lijkt me wel erg leuk ja! Als ik dan meteen mijn eend kan showen zou dat helemaal mooi zijn!
Komt helemaal goed. Ik zal binnenkort wel even langs Ron gaan, om iets te overleggen. Niet heel groot, maar gewoon een leuke meeting met een rondrit/puzzelrit, ook koffie kan wonderen doen. Ik denk dat het niet slim is om dan nog de kroeg in te duiken omdat er dan nog mensen zijn die moeten rijden ...
Frank
Komt helemaal goed. Ik zal binnenkort wel even langs Ron gaan, om iets te overleggen. Niet heel groot, maar gewoon een leuke meeting met een rondrit/puzzelrit, ook koffie kan wonderen doen. Ik denk dat het niet slim is om dan nog de kroeg in te duiken omdat er dan nog mensen zijn die moeten rijden ...
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user