Gespot!
-
- Heavy user
k zie in sneek op de Stationsstraat vaak een rooie club, op de hemdijk komt vaak een [zucht] rooie dyane langsfietsen, en vlak bij de domp stond er bij de albert Heijn laatst een eveneens rooie, maar dit was een special met een wit dakje.
Laatst in gein nog een TRANSAT gezien, maar die was niet helemaal origineel geloof ik, want hij had vierkante koplampen....
Laatst in gein nog een TRANSAT gezien, maar die was niet helemaal origineel geloof ik, want hij had vierkante koplampen....
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Huh?
Vanmorgen ben ik gespot!! En wel doordat iemand mijn tuinpad op is gelopen en tussen de voorruit en de ruitenwisser een in plastic verpakt aanmeldingsformulier van de 2CV4&6 club heeft gestopt!!
Helaas heeft diegene wel str&#@ in de ogen want op diezelfde voorruit zit al jaren een lidmaatschapsticker van diezelfde club.
Edoch, een leuke verrassing bij het ochtendgloren!
Vanmorgen ben ik gespot!! En wel doordat iemand mijn tuinpad op is gelopen en tussen de voorruit en de ruitenwisser een in plastic verpakt aanmeldingsformulier van de 2CV4&6 club heeft gestopt!!
Helaas heeft diegene wel str&#@ in de ogen want op diezelfde voorruit zit al jaren een lidmaatschapsticker van diezelfde club.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Heavy user
Op Citromobiel heb ik ook wel bekende forumEenden gezien die helemaal volgestampt zaten met 2cv.nl stickers ...hanzzl schreef:Huh?
Afblijven.
ja ja! hij staat er weerrr! hij is helemaal uit elkaar geweest, nieuwe koets en chassis, maar het schilderwerk ben ik nog niet aan toe gekomen, dat doe ik pas asl het lekker weer word. na meer dan een half jaar geen eend te hebben gereden was het wel erg fijn om er weer in te kunnen stappen, HEERLIJK!Yellow Deendger schreef:Was bij mijn zus op bezoek vandaag en zag een mooie, zwarte eend (kenteken ???) in Heerenveen-zuid staan. Zie normaal in oldenzaal en Enschede ook meerdere eenden staan en rijden.
Zag ook bij Heidi in enschede weer een eend( meerdere kleuren) staan, tijdje geen eend daar meer gezien.
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Vanmorgen met dik ijs op de ruiten (zelfs de ruitensproeivloeisof bevroor, midden op de snelweg Aaaaaaarrrrggggg!! ) en min 5 op de meter toch nog drie eenden gezien die naar hun werk reden.
Op het Geroplein in Zeist een witte, van die WNF-er??
Op de Arnhemseweg / Gasthuislaan in Amersfoort een rode.
En natuurlijk m'n eigenste Kwakkwak die nu toch wel aan een grote beurt toe is (steeds moeilijker starten).
Op het Geroplein in Zeist een witte, van die WNF-er??
Op de Arnhemseweg / Gasthuislaan in Amersfoort een rode.
En natuurlijk m'n eigenste Kwakkwak die nu toch wel aan een grote beurt toe is (steeds moeilijker starten).
Hanzzl69
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: