Ik zou niet meer weten in welke eenden ik allemaal meegereden heb toen ik klein was. Mijn vader is namelijk een goede vriend van de in eendjesland niet onbekende Martien Mooijman. Regelmatig was mijn vader in zijn garagebedrijf aan het sleutelen, ook aan onze eigen auto's dus regelmatig kwam er een Citroën mee naar huis.
Ik weet wel nog dat het er redelijk veel verschillende geweest zijn. Ook dyane's AK's en dergelijke, het reed altijd wel prachtig
Snoeken (DS) kwamen ook wel eens mee, die auto's die dan opstegen

vond ik als klein kereltje echt prachtig.
Nu ben ik dan (al/pas*) 22 en bezig aan de restauratie van mijn Ami 8 break (waar ik echt geen enkele meter mee gereden heb) en kan eigenlijk niet wachten tot die op de weg kan
in de tussentijd heb ik natuurlijk wel al mijn rijbewijs. Ik heb al in veel verschillende auto's kunnen rijden, maar nog steeds is Citroën het enige merk wat comfortabel veert, en dat vind ik wel vrij belangrijk.
Ik heb in het afgelopen half jaar ook een aantal malen in een eend van Martien mogen rijden, een hele ervaring! 't was natuurlijk even wennen, maar wel hardstikke leuk.
op t gevaar af van iedereen over me heen te krijgen moet ik er nog wel even bij zeggen dat de XM break van mijn vader ook hardstikke lekker rijd