Hoe vaak ik wel niet te horen krijg, spuit je eend rood dat is leuk. Ik vraag dan altijd af wat er leuk aan is. Bijzonder hoor een rode eend. Die zijn er 13 in een dozijn!!!

Met andere woorden, zet maar in de lijst van het Anti Rood Front!!!

Tsja.. kan ik hier nu uit opmaken dat er binnenkort een meeting in Friesland is voor rode eenden?the Nosepicker schreef:Thomaaaaaaaaaaaaas, je moet de goden niet verzoeken! Als de heer besluit zijn 7 plagen los te laten over Friesland zal hij niet te beroerd zijn daar een achtste plaag in de vorm van een rode eendeninvasie aan toe te voegen.
(En rode eendrijders: hierin zouden jullie kunnen lezen dat de rode eend dus een goddelijke oorsprong heeft.
Dat klopt dan idd, maar neem hierbij wel in acht dat het een vloek betreft, dus of je blij mag/moet zijn met de goddelijke achtergrond van je rode eend...
Ja, count me in voor het Anti Rood Front!)
(mijn eend WAS ooit rood, maar ze weet het al een jaar of 6 vrij goed te verbergen!!!)
elke geel zwarte charleston is toch mooi!!Anonymous schreef:D'r staat een schitterende geelzwarte charleston bij eh... *naam ff kwijt* van eerste eigenaar geweest zegtie derbij!!!!
Als ik 2500 euro had gehad, was ík ervoor gegaan, apk, alles erbij!