Verchroomde voorbumper
- Sjarel Ston
- Beginner
Verchroomde voorbumper
Hallo Forumlezers
Van een kennis heb ik een verchroomde achterbumper gekregen die hij nog had liggen, waarschijnlijk van een Dyane. Die zit inmiddels op mijn Charleston, ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Nu wou ik er ook een verchroomde voorbumper op hebben, ik heb al eens rond gebeld maar daar varieerde de prijs van €200 tot €1000 Op franzose.de zijn ze alleen per set (voor- en achterbumper) te koop.
Nu is mijn vraag weet iemand een adres waar ze verkocht worden of een bedrijf dat voor een redelijke prijs een bumper en de rozetten kan verchromen?
Met vriendelijke groet
Jasper
Van een kennis heb ik een verchroomde achterbumper gekregen die hij nog had liggen, waarschijnlijk van een Dyane. Die zit inmiddels op mijn Charleston, ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Nu wou ik er ook een verchroomde voorbumper op hebben, ik heb al eens rond gebeld maar daar varieerde de prijs van €200 tot €1000 Op franzose.de zijn ze alleen per set (voor- en achterbumper) te koop.
Nu is mijn vraag weet iemand een adres waar ze verkocht worden of een bedrijf dat voor een redelijke prijs een bumper en de rozetten kan verchromen?
Met vriendelijke groet
Jasper
-
- Regelmatige poster
hallo, zover ik weet zijn echt verchroomde bumpers niet echt te koop, maar zul je deze zelf moeten laten verchromen.
Wat wel meer te krijgen is, zijn gepolijste rvs bumpers, ziet er bijna net zo uit als verchroomde bumpers, ik heb er zelf ook 1 op mijn charleston en die heeft me 40 euries gekost (+5euro voor de plakband) en ik heb hem van marktplaats (staat er nu nog op) !
Ook zag ik net dat ie te krijgen is bij www.treffpunkt-citron.de , ik meen ook voor 40 euro, ziet er mooi uit, en is niet al te duur, een bumper verchromen laten schat ik op zo´n ongeveer 150 euro...
Succes met het vinden van iets van je gading!!!
Groetjes uit Limburg.
Wat wel meer te krijgen is, zijn gepolijste rvs bumpers, ziet er bijna net zo uit als verchroomde bumpers, ik heb er zelf ook 1 op mijn charleston en die heeft me 40 euries gekost (+5euro voor de plakband) en ik heb hem van marktplaats (staat er nu nog op) !
Ook zag ik net dat ie te krijgen is bij www.treffpunkt-citron.de , ik meen ook voor 40 euro, ziet er mooi uit, en is niet al te duur, een bumper verchromen laten schat ik op zo´n ongeveer 150 euro...
Succes met het vinden van iets van je gading!!!
Groetjes uit Limburg.
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dus je kunt een mehari volledig verchroomen
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
backfire schreef:ja maar dah mach niecharleston tuning schreef:dus je kunt een mehari volledig verchroomen
zo wil ik eigenlijk mijn eend in fluoreserende lak spuiten, gaaf als het donker is geeft ie licht. Maar dah mach nie
.......waarom mag dat niet .??
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.