Help!!!

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
Plaats reactie
antonbierdop
Beginner
Beginner

Help!!!

Bericht door antonbierdop » do 16 feb, 2006 12:10

Hoi,

Ik heb een tijdje geleden een eend gekocht, nu moet mijn eend gekeurd worden, nu moeten de bodemplaten gelast worden.

Is er iemand in de buurt van Groningen (Haren) die dat voor mij kan doen. Diegene kan een natuurlijk een vergoeding verwachten.

Het betreft het lassen van de bodemplaten en wellicht een stukje dorpel die niet echt lekker fris meer is.

Het gaat hier echt om iemand die verstand van zaken heeft, die mijn auto goed kan lassen zodat ie GOEDKOOP de keuring doorkomt.

Ik ben zelf een student en ben totaal niet handig, dus handige klussers die mij op weg willen helpen zodat deze jongen van het zomer lekker kan gaan toeren, biedt je aan.........

In ieder geval bedankt .....

Arnold Duursma
0624128208
aduursma@home.nl

TB
Moderator

Bericht door TB » do 16 feb, 2006 16:09

Echt goedkoop niet.... maar blaauw2cvcars in renswoude heeft de koets van mijn eend ook keurig opgeknapt. En op zich vond ik de prijs nog wel meevallen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door leo top » do 16 feb, 2006 16:22

Je zou eens bij www.inmneendje.nl in Roodeschool kunnen informeren, hij is kleinschalig, heel geschikt en niet erg duur....(nee, ik heb geen aandelen)
Rodeschool is ligt enslotte niet zo ver van Groningen
Leo

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » do 16 feb, 2006 17:09

ik denk dat anton bierdop een BEUNHAAS bedoelt..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door CitRoel » do 16 feb, 2006 17:40

Let er wel op dat goedkoop vaak duurkoop is... als je iemand er zo een stukkie in laat braaien blijft dat meestal niet lang goed. Je kan beter een paar centen extra ertegenaan gooien zodat het beter en blijvender is.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » do 16 feb, 2006 21:48

antonbierdop schreef: Het gaat hier echt om iemand die verstand van zaken heeft, die mijn auto goed kan lassen zodat ie GOEDKOOP de keuring doorkomt.
Ik begrijp uit Anton B's tekst dat ie juist iemand zoekt die niet zomaar een stukje er in braait, maar iemand die kan lassen. Als je idd iemand vindt die goed kan lassen én zo vriendelijk of eendminded is om daar geen hoofdprijs voor te vragen, hoeft het niet duur te zijn én is het goed en blijvend.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

antonbierdop
Beginner
Beginner

klopt

Bericht door antonbierdop » vr 17 feb, 2006 11:16

the Nosepicker schreef:
antonbierdop schreef: Het gaat hier echt om iemand die verstand van zaken heeft, die mijn auto goed kan lassen zodat ie GOEDKOOP de keuring doorkomt.
Ik begrijp uit Anton B's tekst dat ie juist iemand zoekt die niet zomaar een stukje er in braait, maar iemand die kan lassen. Als je idd iemand vindt die goed kan lassen én zo vriendelijk of eendminded is om daar geen hoofdprijs voor te vragen, hoeft het niet duur te zijn én is het goed en blijvend.
Nosepicker je hebt gelijk!!!

Jullie weten zelf ook dat ik het zonde vind om mijn te verkloten aan een prutser. Het betreft een goede lasser die een student met wienig poen kan helpen.

SanMar
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door SanMar » vr 17 feb, 2006 16:00

Idd inmneendje zou ik ook gaan kijken.

Overleg gewoon met hem wat je zelf kunt doen en wat hij voor je gaat doen.

Misschien kun je het zo regelen dat hij alleen gaat lassen, jij slijpt de platen eruit en zorgt achteraf voor een nieuw lakje.
Zijn uurloon valt reuze mee en hij is een stuk sneller als een beun.
Daarnaast heeft hij vaak genoeg onderdelen van andere Eenden zodat je daar niet al te veel geld aan kwijt bent.

Ga er maar eens langs, kun je het zelf zien. (wel eerst bellen)

en nee, ook ik heb geen aandelen... maar ben wel erg tevreden over zijn werk!

Mare... ben je zelf absoluut niet handig en heb je helemaal geen geld om iets te laten doen... heb je dan wel een juist auto gekocht?

P.s. ik kan helaas niet lassen, moet dit ook uitbesteden... Verder...als ik je kan helpen ben ik daartoe altijd bereid. Ik woon immers in de buurt van Groningen...
My name is Duck.... Ugly Duck!

Plaats reactie