nou ik wist even niet waar ik het moest zetten dus doe ik het maar hier.
hallow allemaal ik heb sinds zaterdag een mooie club uit 87 gekocht. opzich is hij in goede staat hij start, hij rijdt en echt lekken doet hij niet. toch wil ik samen met mijn vader er een beetje aan gaan knutselen. de persoon waarvan ik hem heb gekregen heeft de bodem en chassis al onder handen genomen. wat wij zo op het eerste oog kunnen zien klopt dat buiten een heel klein beetje oppervlakte roest. maar we hebben één probleem waar moet je beginnen. ik heb al veel op het forum gekeken maar bestaan er ook boeken ofzow over het opknappen van een 2cv of kan iemand mij opweg helpen.
hallow!!
-
- Regelmatige poster
Hallo wouter!
Proficiat me je aanwinst!!!
Klinkt goed je eendje! Als je alleen maar wat oppervlakkige roest hebt hier en daar dan zou ik dat als eerste aanpakken, om te voorkomen dat het verder gaat roesten...
Toen ik mijn eerste eend kocht heb ik er verder ook niet veel meer als dat eraan gedaan, in eerste instantie heb ik er veel mee gereden en er enorm van genoten, ik kon hem niet meteen uit mekaar halen om er vanalles aan te doen...ik heb er eerst een relatie mee opgebouwd en daardoor kreeg ik na een paar jaar pas echt zin om er vanalles aan te doen...
Anyhow, mijn advies, geniet ervan, veel rijden, veel poetsplezier, ontdek je eend, en met de tijd komt het wel dat je vanalles gaat vervangenen / restaureren/ onderhouden.
Ook door het gaan naar meetings gaan heb ik persoonlijk veel insperatie opgedaan en veel gehoord hoe en wat te doen aan dingen...
Succes met je eend!!!
(foto??? )
Proficiat me je aanwinst!!!
Klinkt goed je eendje! Als je alleen maar wat oppervlakkige roest hebt hier en daar dan zou ik dat als eerste aanpakken, om te voorkomen dat het verder gaat roesten...
Toen ik mijn eerste eend kocht heb ik er verder ook niet veel meer als dat eraan gedaan, in eerste instantie heb ik er veel mee gereden en er enorm van genoten, ik kon hem niet meteen uit mekaar halen om er vanalles aan te doen...ik heb er eerst een relatie mee opgebouwd en daardoor kreeg ik na een paar jaar pas echt zin om er vanalles aan te doen...
Anyhow, mijn advies, geniet ervan, veel rijden, veel poetsplezier, ontdek je eend, en met de tijd komt het wel dat je vanalles gaat vervangenen / restaureren/ onderhouden.
Ook door het gaan naar meetings gaan heb ik persoonlijk veel insperatie opgedaan en veel gehoord hoe en wat te doen aan dingen...
Succes met je eend!!!
(foto??? )
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
Gelukkig hebben we nu een nieuwe plek gecreërd op het forum.
Heb je nog foto's???
Daniel
Heb je nog foto's???
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welkom, gefeliciteerd en Succes met je nieuwe aanwinst!!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
Super!! Gefeliciteerd.
In mijn geval is het volgende van toepassing. Rij er eerst eens in. Je komt hoe dan ook toch wel dingetjes tegen.
Al knutselend leer je de Eend dan wat kennen.
Loop je tegen problemen aan dan is dit forum fantastisch. Zo had ik afgelopen week geen achterverlichting meer. Even zoeken op het forum en wat bleek... ik was niet de eerste met dit probleem. Even een extra massa draadje trekken was het advies. Uiteraard direct gedaan en inmiddels rij ik weer een stuk veiliger rond!
Succes! en voornamelijk veel plezier!!
In mijn geval is het volgende van toepassing. Rij er eerst eens in. Je komt hoe dan ook toch wel dingetjes tegen.
Al knutselend leer je de Eend dan wat kennen.
Loop je tegen problemen aan dan is dit forum fantastisch. Zo had ik afgelopen week geen achterverlichting meer. Even zoeken op het forum en wat bleek... ik was niet de eerste met dit probleem. Even een extra massa draadje trekken was het advies. Uiteraard direct gedaan en inmiddels rij ik weer een stuk veiliger rond!
Succes! en voornamelijk veel plezier!!
My name is Duck.... Ugly Duck!