Voorruit frame is er ingelast!

Stel hier je vragen over lassen.
Plaats reactie
Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1365
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
Locatie: Zierikzee

Voorruit frame is er ingelast!

Bericht door Green-Duckman » zo 26 feb, 2006 21:47

Mooi, ik heb vandaag mijn eend weer opgehaald na dat het voorruit frame er in is gelast.
zelf al het voor werk gedaan en daarna op een trailer naar ooltgensplaat gebracht.
Vandaag weer op gehaald en de resultaten mogen bekijken maar dat ziet er donders goed uit!! Blij dat ik niet zelf met dat dunne plaatstaal ben gaan kutten!! het opnieuw ingelaste stuk staat netjes in de RLS en is ook met naden kit afgekit. ook is er gelijk in alle holle ruimtes die nu vrij kwamen wat owatrol in gespoten!!
Ben zeer tevreden over het resultaat!! :lol: Zeker omdat het zo'n verschil is met de staat hoe het hiervoor was!!!

Foto's zijn gemaakt maar moeten alleen nog ff online komen!!
2cv Vert Bambou '79

Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1365
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
Locatie: Zierikzee

Bericht door Green-Duckman » zo 26 feb, 2006 21:52

Nu denk ik dat ik (i.v.m. tijdsdruk) het zelf met een spuitbusje het ga spuiten zodat het er voorlopig goed uit ziet! en dan komt er nog een tijd dat heel de koets opnieuw gespoten gaat worden!! maar dat word denk ik een project voor volgende winter! Er moet namelijk ook een keer aan een kant een nieuw staartstuk ingelast worden!! maar voor al die dingen moet ik eerst ff sparen of de staatsloterij winnen!!! :lol:
2cv Vert Bambou '79

Gebruikersavatar
TB
Moderator
Berichten: 3478
Lid geworden op: ma 17 mei, 2004 21:47
Locatie: Zuid Holland

Bericht door TB » ma 27 feb, 2006 15:52

Ik heb toen m'n hele koets op laten knappen bij Blaauw 2cv cars, staartstukken laten doen, achterschermen, dorpels beide kanten, beide bodemplaten, voorruitstijl hersteld, voetenbak nieuw en motorkapscharnier nieuw. Kosten 670 euro! Dus dat valt reuze mee hoor! :)
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » ma 27 feb, 2006 16:29

Green-Duckman schreef:Nu denk ik dat ik (i.v.m. tijdsdruk) het zelf met een spuitbusje het ga spuiten zodat het er voorlopig goed uit ziet! en dan komt er nog een tijd dat heel de koets opnieuw gespoten gaat worden!! maar dat word denk ik een project voor volgende winter! Er moet namelijk ook een keer aan een kant een nieuw staartstuk ingelast worden!! maar voor al die dingen moet ik eerst ff sparen of de staatsloterij winnen!!! :lol:
Let wel op dat als je met een spuitbus (meestal acrylverf) hebt gespoten je niet zomaar 2k lak erover kan spuiten! je lak zal gaan opbollen en loslaten! dus als je hem gaat overspuiten, alle spuitbussenlak eraf en of een hele goede primer ertussen!

suc6, Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1365
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
Locatie: Zierikzee

Bericht door Green-Duckman » ma 27 feb, 2006 17:29

Nee er komt later ook gewoon 1 component lak op!!
2cv Vert Bambou '79

Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1365
Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
Locatie: Zierikzee

Bericht door Green-Duckman » ma 27 feb, 2006 17:31

Das inderdaad niet echt heel duur, maar dan lever je de koet helemaal kaal aan, dus hoeft er dan niks meer gedemonteerd te worden?
en dan laat je daarna de koets spuiten? is die prijs inclusief alles?
2cv Vert Bambou '79

Plaats reactie