Gebroken veer ?

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
Gesloten
Dude
Beginner
Beginner

Gebroken veer ?

Bericht door Dude » zo 5 okt, 2003 13:45

Hoi, weer een vraagje van oppereendendombo bart....

Een tijdje geleden viel me op dat de rechtervoorkant van mn eend een wat vreemd piepend en krakend geluid maakt bij verkeershobbeltjes.

heb wat op de bumper staan springen en hoor inderdaad weer dat geluid, als ik dichterbij luister lijkt het de veerpot te zijn, kan het zijn dat de veer gebroken is ofzo ? ik merk namelijk niet dat mn eend anders rijdt, ook niet in scherpe bochten, het is alleen en erg rottig geluid waaruit duidelijk blijkt dat er iets kaduuk is
vroem vroem ... frut frut....... pprrrrrrrrr POOOOF

Duintje
Moderator
Contacteer:

Bericht door Duintje » zo 5 okt, 2003 13:54

veepotten gaan niet verrot, die moet je hooguit smeren.

Maar let op: aleen smeren met wonderolie (Ricinusolie) !!!!

Dit is te koop bij de drogist (puur, maar duur) of bij de modelbouw shop (minder puur, minder duur). Zij gebruiken het om door de brandstof te mengen.

Die wonderolie dus met een grote junk-spuit in je potten spuiten

Marcel

Teun
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Teun » zo 5 okt, 2003 13:54

Dit kan zijn of je veerpot . beetje rinicusolie inspuiten en de veerpot ronddraaien.of....... je chassis is gaar rot enzo als je weer op de bumper springt laat dan ff iemand kijken naar het driehoek paneeltje boven je voorscherm al hier nu een gleufje onstaat ...is da nie fien dan zul je je chassis ff moeten onderzoeken op roest krater gleuven en vervormingen succes .. :cry:
Wat brengt morgen.???

Gesloten