Wittige brei olie dop
Wittige brei olie dop
Hallo, ik heb een vraagje. Laats bij het bijvullen van mijn motorolie merkte ik een wittigebei aan de binnenkant van mijn olie vuldop op. Kan imand mij vertellen wat die betekend en of dit erg is????
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, mijn eendje heeft overigens nog nooit zo lekker gereden als de laatste tijd.
Marco
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, mijn eendje heeft overigens nog nooit zo lekker gereden als de laatste tijd.
Marco
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Dat is slugde.. Komt door vocht in de olie.
komt vaker voor met dit weer.
Is niet ernstig, maar zorg ervoor dat de slang naar het luchtfilter (komt vanaf vulpijp) niet dichtgaat zitten.
Om er vanaf te komen moet je even een lange rit met de eend gaan maken. Dan wordt de olie warm en verdampt het vocht eruit.
komt vaker voor met dit weer.
Is niet ernstig, maar zorg ervoor dat de slang naar het luchtfilter (komt vanaf vulpijp) niet dichtgaat zitten.
Om er vanaf te komen moet je even een lange rit met de eend gaan maken. Dan wordt de olie warm en verdampt het vocht eruit.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:

the Nosepicker schreef:Ben ook al eens aangesproken door een toevallige passant die mij erop wees dat mijn radiator lekte toen ik stopte bij een kruising (liep water uit mijn vooronder, waarschijnlijk van mijn bumper af of zo, was nog in die goede oude tijd dat mijn eend nog niet bumperloos door het leven moest).
En hij verbaasd kijken en naar zijn voorhoofd wijzen toen ik niet in blinde paniek uit mijn auto sprong om te redden wat er te redden viel, maar gewoon dankje zei en hard wegreed.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: