Ducks Meet Bugs, weer thuis

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » zo 12 mar, 2006 23:43

inmijneendje schreef:
Het was een ZEER GESLAAGDE MEETING!!!
Helemaal mee eens :D
Anders ik wel!
Volgend jaar weer!
En dan met nog meer eenden!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

deusjefoo
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door deusjefoo » ma 13 mar, 2006 01:22

Het was mijn eerste meeting en zeker niet mijn laatste ;-) Volgend jaar kom ik zeker met mijn eend (als ie dan af is natuurlijk)
Officiele eigenaar van een deusjefoo

patje74
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door patje74 » ma 13 mar, 2006 07:53

Het was zeker een geslaagde meeting. Helaas kon ik maar even blijven omdat we afspraken in Alkmaar hadden. Maar een eventuele volgende keer zijn we er zeker weer bij.

Truudsje
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Truudsje » ma 13 mar, 2006 09:30

Ook wij hebben genoten! Het weer zat ook zekers mee, dan komen de auto's toch het beste tot hun recht!!!
Foto's zet ik morgenavond online, er moet eerst gewerkt worden.

patje74
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door patje74 » ma 13 mar, 2006 09:35

Mijn foto's >>> klik!

ismay
Beginner
Beginner

Bericht door ismay » ma 13 mar, 2006 09:49

Ik vond het ook zeer geslaagd. :lol: Alleen een beetje koud.
Wel jammer dat sommige keverrijders zo negatief reageren op ons. Ik vraag me echt af wie van ons daar nou kevers af gaat staan zeiken. :cry:
Maar ja, er waren er gelukkig ook genoeg die wel positief waren. Volgend jaar weer (alleen dan in de zomer?)

Delfosso
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Delfosso » ma 13 mar, 2006 10:24

Gezien de opkomst was het zeker een geslaagde meeting :lol: Was gezellig. Echter blijf ik bij mijn mening dat de combi met kever rijders niet zo geslaagd is. Oke er stonden zowel kevers als eenden maar of er nou echt belangstelling was voor elkaars auto vraag ik me af..... Het voordeel van de combi meeting is natuurlijk wel dat je een grotere opkomst hebt.

Misschien volgende keer 2cv, kever, trabant, mini meeting heb je nog meer mensen 8)

PS: kever rijders moeten wel een vermogen uitgeven aan spuitwerk en poetsmiddelen :shock: Je kan zeggen wat je wilt maar de meeste glommen aardig
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84

robin2cv
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door robin2cv » ma 13 mar, 2006 10:44

hello
wel op de foto's zag het er zeer goed uit. Ik stem voor dat het volgende maal in dichter bij belgie wordt georganiseerd. Dan zla ik zeker ook van de partij zijn.

misschien zowel met eend als kever. Als di dan af is
cu

Spookeend
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Spookeend » ma 13 mar, 2006 11:03

Ik heb echt niets gemerkt van negatieve mensen. Lekker wat bekijks gehad met mijn ragbakkie, muziekje aan, en t was dringen lol. Het was gewoon super, ik ben zeker voor een meeting met meer merken, echt leuk eens anderen te horen over hun passie. Het is ook erg leuk te zien dat we niet zoveel verschillen, alleen van een ander type karretje houden. Ik heb niet alleen met eendrijders en forummers gesproken, maar ook hier en daar lekker met kever rijders staan babbelen. Ik wist niet veel over kevers, dus, was dit een uitstekende mogelijkheid om eens ervaringen uit te wisselen. Op het Forum van de kevers, ook eigenlijk alleen maar positieve reacties gezien. Dus, zo te zien zeker volgend jaar weer?? Ook de gene van het eendenest was erg blij verast over de grote opkomst. Dit hadden ze nooit verwacht joh. Dus alles over organisatie, tja, je moet ergens beginnen toch?

Ik vond dat er echt wel veel belangstelling was voor de "andere" merken, van beide zijden.

Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » ma 13 mar, 2006 11:54

ja, de kever rijders waren ook erg enthousiast!! lees op hun site!!

Echt vette bling blin kevers waren erbij!! en mooie eenden gezien!
van spookeend (vette sound !! vooral met lege accu :lol: , rusty, Tom Duckpower, Punky, noispicker, fransien, Ramon en nog meer!

alleen jammer genoeg niet de tijd gehad om iedereen te spreken... en alles is goed uit te spitten :D maar erg genoten!! en de volgende meeting spreek ik er meer hoop ik!!

en ramon, niet zo snijden op de snelweg he.. :wink: :lol: :lol:
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

ismay
Beginner
Beginner

Bericht door ismay » ma 13 mar, 2006 12:31

Op de meeting zelf heb ik ook niks negatiefs gehoord hoor. Maar op het keverforum zijn sommige mensen niet zo enthousiast over ons. Jammer genoeg. Maar ja, zoals gezegd, er zitten er altijd een paar tussen.

Reynoud
Eenmalige poster

Bericht door Reynoud » ma 13 mar, 2006 13:02

Ben net als mijn medeforummer Inez, even lid geworden. Nog steeds fervent keverrijder, maar eendjes hebben een goede 2e plaats hoor! :wink:

Afgelopen zondag was grandioos. Koude wind, maar de zon maakte veel goed. 8) Wat een opkomst zeg. Ik heb inderdaad verhalen gehoord van om en nabij de 120 auto's. :shock: :shock: Ik heb ook nog niet eerder zo'n massale rondrit meegemaakt (niet dat ik er nu zoveel héb meegemaakt). En het leukste blijft bij zo'n rit dat je zo veel vrolijke gezichten ziet. Mensen kunnen het zeker waarderen, althans de meeste dan. :)

Loek: leuk je ontmoet te hebben en de complimenten voor de opzet. En het is je absoluut vergeven dat op sommige punten de organisatie wat te wensen overliet. Wat had men dan verwacht met 120 auto's? Helemaal top en ik ben er bij de volgende keer!

Greetz, Reynoud

PS. Ja, er zijn er altijd tussen die het allemaal niet zo leuk vonden en kwaad spreken. Ik geloof dat het grootste gedeelte het een zeer geslaagde dag vonden.

Rens
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Rens » ma 13 mar, 2006 13:25

Ik ben rond een uurtje of één autis gaan tellen en toen kwam ik al over de honderd. (toen ben ik opgehouden). Maar aangezien heel de middag er maar mensen bleven komen, denk ik dat er rond de 130 autos zijn geweest op de meeting. (misschien zelfs wel meer). Maar aangezien er ook altijd weer autos weggingen stonden er nooit meer dan 110 autos op het terrein.... En dat terwijl we er van uit gingen dat er niet meer dan 50 zouden komen :oops: :oops: :oops: :oops:

Wel grappig eigenlijk, ik hoor keverrijders zeggen dat eendenrijders negatief over het andere merk waren, en andersom ook. Maar ik hoor veeeeeel meer positieve reacties die juist het leuk vonden om een keer te kijken naar een kever of een eend. Jammer helaas dat de negatieve altijd blijven hangen .... :? :? :? :?

Ik vond het superleuk en ook tijdens de rondrit niets dan positieve reacties gekregen! Ook op de verschillende fora overheersen ruim de positieve reacties! :) Tuurlijk je hebt altijd een Jan-L*L tussen zitten die het niet kan laten om af te zeiken, ... maar op de meer dan honderd autos is dat maar één procent! ;)

Volgend jaar weer!!

Rens

revi
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door revi » ma 13 mar, 2006 14:38

Geweldig die kevers ... zoveel glim glim en prachtige rondingen ... m'n vriendin denkt er al over om haar Polo weg te doen voor een kever en daar heb ik geen problemen mee!

Al genoeg foto's gezien? Nee? Nou, kijk dan nog eens op http://roodeendje.multiply.com/photos/album/14

D'r staan ook exclusieve foto's van een zwarte Ami tussen ;)
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969

betty
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door betty » ma 13 mar, 2006 15:20

Ja :oops: ik voelde me wel de bekende vreemde "eend"in de beit hoor,evan reed met iemand mee ipv met zijn eigen ami, maar goed, exclusief was ik wel (of eerder de ami dan he), ook viel het me op dat er een aantal eendrijders zoiets hadden van het is geen eend, dus het hoort er niet bij, misschien wel die mensen die negatief denken over mensen met kevers of het houden van kevers :roll:
Ik vond het iig heel leuk, en mijn zoontje Willem heeft er zijn hart van vol (want z'n mond stroomt er van over...) Hij heeft ook al iets bedacht om mee te slapen ipv met een gewone knuffel...
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!

Gesloten