SDE (summer duck event)2006
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
lijkt mij ook wel leuk.
het is in de buurt van Deventer??
is het een camping ofzo? of back to basic in het nix (ow, wat zou dat lekker zijn)
ff vanwege de kleine, kom ik lekker alleen, maar, moet mijn dame ff vrij vragen.
Zijn er eigenlijk nog plaatsen? 35 auto's max staat er.
Greatnix Spookeend
het is in de buurt van Deventer??
is het een camping ofzo? of back to basic in het nix (ow, wat zou dat lekker zijn)
ff vanwege de kleine, kom ik lekker alleen, maar, moet mijn dame ff vrij vragen.
Zijn er eigenlijk nog plaatsen? 35 auto's max staat er.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik stel helemaal geen eisen, lol
ik ben vanaf 1977 (geboortejaar) mee naar meetings geweest, en vaak was op 1 enkel toilet voor de dames, verders helemaal niets, dan (als je geluk had) een gemaaid weiland nog voorzien van verse hier en daar verspreide vlaaien.
Kijk, waggel meetings zijn leuk, boekel ook wel, en al die extra's komen nu goed van pas met die kleine, maar als ik mag kiezen, kleine meeting, zoals deze, tja, das meer mijn ding.
Ergens aan komen rijden, tent opzetten slaap meuk erin, biertje, op je achterbank ploffen (naast de eend natuurlijk) en liefst zo lang mogelijk blijven zitten in de buurt van het kampvuur, voorzien van mede eend halve zolen, dan houdt ik het lang uit hoor, lol
Dus, als er nog een plaatsje vrij is, meld ik me graag aan.
Greatnix Spookeend
ik ben vanaf 1977 (geboortejaar) mee naar meetings geweest, en vaak was op 1 enkel toilet voor de dames, verders helemaal niets, dan (als je geluk had) een gemaaid weiland nog voorzien van verse hier en daar verspreide vlaaien.
Kijk, waggel meetings zijn leuk, boekel ook wel, en al die extra's komen nu goed van pas met die kleine, maar als ik mag kiezen, kleine meeting, zoals deze, tja, das meer mijn ding.
Ergens aan komen rijden, tent opzetten slaap meuk erin, biertje, op je achterbank ploffen (naast de eend natuurlijk) en liefst zo lang mogelijk blijven zitten in de buurt van het kampvuur, voorzien van mede eend halve zolen, dan houdt ik het lang uit hoor, lol
Dus, als er nog een plaatsje vrij is, meld ik me graag aan.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en voor de mensen die wel eisen stellen, is het simpele eendrijden volgens mij ook niet weggelegd
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
ja mensen koffie gaat bart dus regelen, hij kan elke morgen 20 liter zetten in de grote kamp ketel!!!
verder is het kamp gelegen op landgoed de oxerhof, midden in de natuur.
groot kampvuur, warme douches en zelfs een toilet dit maakt het allemaal wel draagzaam,
verder is er idd een max aan voertuigen, maar maak je geen zorgen want ik maak heel vaak een uitzondering.
ik heb nu spookeend, dolf, arno, malle b
de rest moet me ff mailen voor een definitieve inschrijving.
verder is het kamp gelegen op landgoed de oxerhof, midden in de natuur.
groot kampvuur, warme douches en zelfs een toilet dit maakt het allemaal wel draagzaam,
verder is er idd een max aan voertuigen, maar maak je geen zorgen want ik maak heel vaak een uitzondering.
ik heb nu spookeend, dolf, arno, malle b
de rest moet me ff mailen voor een definitieve inschrijving.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
Ben aangemeld. Zal m'n petanque ballen meenemen, zal dan wel te warm zijn om een potje curling te spelen..
Klein toernooitje? Onder het genot van een kelk wijn/pastis met ballen gooien, hèhè. (niet te dicht bij de parking dan )
Klein toernooitje? Onder het genot van een kelk wijn/pastis met ballen gooien, hèhè. (niet te dicht bij de parking dan )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
the Nosepicker schreef:Ben aangemeld. Zal m'n petanque ballen meenemen, zal dan wel te warm zijn om een potje curling te spelen..
hahahahahaha!
Vorig jaar niet geweest, zeker!???
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
-
- Moderator