Tom's Perikelen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Beter!! 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
gisteren voor het eerst in het 3 jarige bezit een lange snelwegrit met mn eend gemaakt. Naar Bug-meets-Duck.
Was een geslaagd ritje. Eend heeft zich voorbeeldig gedragen. Hoewel er in rosmalen een drupje olie uitkwam. Daarna lag er niet veel meer onder (en er zat nog genoeg olie in).
We (ik en Bas) hebben ons met een gangetje a 90 per uur voortbewogen. En dat gaat best lekker....
Volgende week weer een ritje, maar dan dichterbij --> A-Markt in Gemert.
Was een geslaagd ritje. Eend heeft zich voorbeeldig gedragen. Hoewel er in rosmalen een drupje olie uitkwam. Daarna lag er niet veel meer onder (en er zat nog genoeg olie in).
We (ik en Bas) hebben ons met een gangetje a 90 per uur voortbewogen. En dat gaat best lekker....
Volgende week weer een ritje, maar dan dichterbij --> A-Markt in Gemert.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mooi pick up ie Tom!! lekker raggbak... alleen niet veel modder gezien helaas.. toch gewassen 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
niet gewassen, deur was nog mooi vies/stoffig (Frank heeft er een leuke foto van).charleston tuning schreef:Mooi pick up ie Tom!! lekker raggbak... alleen niet veel modder gezien helaas.. toch gewassen
Dat ie schoon is komt door de regen van afgelopen dagen... Is ie door schoongespoeld...

2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Veelvuldig poster
jaja .. mijn foto.. Het viel mij op wat erop stond haha .. het N5H1 virus en weet ik veel meer wat erop geschreven was...Tom Duckpower schreef:niet gewassen, deur was nog mooi vies/stoffig (Frank heeft er een leuke foto van).charleston tuning schreef:Mooi pick up ie Tom!! lekker raggbak... alleen niet veel modder gezien helaas.. toch gewassen
Dat ie schoon is komt door de regen van afgelopen dagen... Is ie door schoongespoeld...

Dus ik denk.. ff foto'tje maken

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
vandaag weer even wat nuttigs gedaan. Was enorm zwaar werk.... Ben er nog kapot van.
Wat ik dan gedaan heb hoor ik jullie vragen? Nou, dat willen jullie niet weten zeg ik dan.
Jullie zeggen dan weer van wel, dus ik vertel het maar even.
Ik heb maar liefst 12, ja jullie lezen het goed, 12 haken in de bak gedraaid. 6 links en de andere helft rechts.
Zitten aan de binnenkant van de bak.
Waarom? hoor ik jullie vragen. Dat zal ik jullie even vertellen, zeg ik dan.
Zodat ik wat erin kan vervoeren (fietsen, eendenachterbanken enzovoorts).
Kan alles dan mooi vast leggen zodat ik het onderweg niet verlies, en das wel zo fijn.
.
Verder nog mijn kapotte rechterkoplamppeertje door een Conference Peer vervangen, maar die doet nu helemaal niks meer. Massakabel is me afgebroken. Morgenvroeg even wat op fispernullen.
Komt iig goed, anders zie ik morgenavond geen steek.
(Ja, er is ook een remlicht kapot, maar dat zie ikzelf niet als ik in het donker rij
)
PS, hele grote kans dat ik morgen nog zonder werkende rechtervoorkoplamp rondrij
Wat ik dan gedaan heb hoor ik jullie vragen? Nou, dat willen jullie niet weten zeg ik dan.
Jullie zeggen dan weer van wel, dus ik vertel het maar even.
Ik heb maar liefst 12, ja jullie lezen het goed, 12 haken in de bak gedraaid. 6 links en de andere helft rechts.
Zitten aan de binnenkant van de bak.
Waarom? hoor ik jullie vragen. Dat zal ik jullie even vertellen, zeg ik dan.
Zodat ik wat erin kan vervoeren (fietsen, eendenachterbanken enzovoorts).
Kan alles dan mooi vast leggen zodat ik het onderweg niet verlies, en das wel zo fijn.

Verder nog mijn kapotte rechterkoplamppeertje door een Conference Peer vervangen, maar die doet nu helemaal niks meer. Massakabel is me afgebroken. Morgenvroeg even wat op fispernullen.
Komt iig goed, anders zie ik morgenavond geen steek.
(Ja, er is ook een remlicht kapot, maar dat zie ikzelf niet als ik in het donker rij

PS, hele grote kans dat ik morgen nog zonder werkende rechtervoorkoplamp rondrij
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Moderator
Is beter dan een loshangende rechtervoorkoplamp zoals de mijne, daarmee schenen ze vroeger vliegtuigen uit de lucht..Tom Duckpower schreef: PS, hele grote kans dat ik morgen nog zonder werkende rechtervoorkoplamp rondrij

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
vanmorgen even mijn gisteren aangeschafte sproeierpompje in de eend geschroefd..
en warempel, het werkt
nu nog een goede wisser voor de bijrijder vinden, en ik kan de ruit schoonmaken, en houden.
net nog even met bakkie gekloot.
Opgehangen aan het schutbord, alles aangesloten ed, en werkt. Maar soms ook niet, geluid valt weg.
Hoe het komt is me een raadsel, maar het heeft met de boutjes te maken waarmee ik het bakkie in de beugel hang. Als ik de beugel te hard aanschroef valt geluid weg. Als ik ze losser (niet helemaal los) draai, is het geluid weer goed.
Dat is 1 probleem, maar mee te leven. Probleem 2 vind ik minder, maar ik denk al te weten waar het ligt.
Probleem is dat, dat als het bakkie aanstaat, en ik de radio inschakel.
De radio speelt gewoon zolang ik niks ga zenden met het bakkie. Zodra ik dat wel doe, gaat de boel storen. Volgens mij komt dat doordat ik de antennekabel van de bak op dezelfde plaats heb lopen als de kabels die van de radio naar de versterker lopen.
Ik ga morgen de antennedraad eens anders leggen en kijken wat er dan gebeurd.
Geen foto's
en warempel, het werkt

nu nog een goede wisser voor de bijrijder vinden, en ik kan de ruit schoonmaken, en houden.
net nog even met bakkie gekloot.
Opgehangen aan het schutbord, alles aangesloten ed, en werkt. Maar soms ook niet, geluid valt weg.
Hoe het komt is me een raadsel, maar het heeft met de boutjes te maken waarmee ik het bakkie in de beugel hang. Als ik de beugel te hard aanschroef valt geluid weg. Als ik ze losser (niet helemaal los) draai, is het geluid weer goed.
Dat is 1 probleem, maar mee te leven. Probleem 2 vind ik minder, maar ik denk al te weten waar het ligt.
Probleem is dat, dat als het bakkie aanstaat, en ik de radio inschakel.
De radio speelt gewoon zolang ik niks ga zenden met het bakkie. Zodra ik dat wel doe, gaat de boel storen. Volgens mij komt dat doordat ik de antennekabel van de bak op dezelfde plaats heb lopen als de kabels die van de radio naar de versterker lopen.
Ik ga morgen de antennedraad eens anders leggen en kijken wat er dan gebeurd.
Geen foto's

2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
zit nog altijd aan de antennekabel te denken..Punky schreef:Zijn alle aansluitingen van je bakkie goed. Want er hoeft er maar een te storen en hij weigerd dienst.
maar daar kan ik zoveel aanzitten als ik wil, veranderd niks aan.
Microfoon is goed. Maar ik ga van de week de antenne en mic van mn broer lenen, kijken of er verbetering inzit, anders ligt het aan de bak. Moet ik die maar eens laten nakijken dan..
is dat bij jou ook een irri fluit/brom/piep/kraak?Punky schreef:Dat storen bij zenden op de radio heb ik ook. Moet je de claxon eens indrukken.
Morgen ga ik eens wat met de plaats van de antennekabel klooien om te kijken/horen of er verandering inkomt. Maar dat laat ik wel weten

2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i