Verzinkte chassis, een nieuw hoofdstuk in de soap.
-
- Veelvuldig poster
Ik heb goed nieuws
De gegalvaniseerde chassis gaan toegelaten worden!!!
Gewoon nog twee maanden geduld hebben dan is het duitse verzinkte chassis in nederland goedgekeurd bij de RDW. De RDW mag dit van Europa namelijk niet meer tegenhouden en zo is er iemand met een eend naar toe geweest in december en ze moeten alleen nog wachten op het hoofdkantoor en deze zou in februari met een goedkeuring komen voor de keuringsstations in nederland. Dus het wordt zometeen wettelijk vastgelegd dat we deze chassis onder onze geliefde eend mogen schroeven.
Dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Geen discussie aub.. bij mij is het ook zien dan geloven.. maar er lijkt wat te komen...
Frank
PS Bronnen zijn bewust weggelaten en worden in geen geval aan anderen doorgegeven.
De gegalvaniseerde chassis gaan toegelaten worden!!!
Gewoon nog twee maanden geduld hebben dan is het duitse verzinkte chassis in nederland goedgekeurd bij de RDW. De RDW mag dit van Europa namelijk niet meer tegenhouden en zo is er iemand met een eend naar toe geweest in december en ze moeten alleen nog wachten op het hoofdkantoor en deze zou in februari met een goedkeuring komen voor de keuringsstations in nederland. Dus het wordt zometeen wettelijk vastgelegd dat we deze chassis onder onze geliefde eend mogen schroeven.
Dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Geen discussie aub.. bij mij is het ook zien dan geloven.. maar er lijkt wat te komen...
Frank
PS Bronnen zijn bewust weggelaten en worden in geen geval aan anderen doorgegeven.
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Heavy user
Waarom ben ik nou niet verbaasd ?Hcokmot schreef:Ja zo'n meeltje kreeg ik ook. Drie weken later had ik nog steeds niets gehoord. IK dus bellen. Zegt die man dat het allemaal rond is. Ik blij. Bel een paar dagen later terug om nog wat te vragen (oa idd zwart op wit) zegt een stem: ' van wie heeft u die onzin gehoord?' . Was dus iemand die dacht dat ie alles wist. Het spijt me dus voor de valse info. Die RDW gasten spreken elkaar ook alleen maar tegen...
Enfin, meneer van de RDW heeft mij toegezegd dat per 1 februari de gegalvaniseerde chassis' goedgekeurd zijn. 3 X raaien wie er op 1 februari de RDW gaat bellen om te vragen of dat er al door is ...
Afblijven.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Heb net vanaf blz 4 alle off-topic bijdrages verwijderd!catscit schreef:Zeg mensen, dit is een interesant topic maar het staat VOL met totaal irrelevante replies. Kan het een beetje on-topic blijven?
Dan kan ik beginnen met de rommel op te ruimen
Hou het on-topic please!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Beginner
Hcokmot schreef:Ja zo'n meeltje kreeg ik ook. Drie weken later had ik nog steeds niets gehoord. IK dus bellen. Zegt die man dat het allemaal rond is. Ik blij. Bel een paar dagen later terug om nog wat te vragen (oa idd zwart op wit) zegt een stem: ' van wie heeft u die onzin gehoord?' . Was dus iemand die dacht dat ie alles wist. Het spijt me dus voor de valse info. Die RDW gasten spreken elkaar ook alleen maar tegen...
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Laatste stand van zaken is dat de 2CV6 chassis met TUV certificaat niet worden geaccepteerd door de RDW. De RDW accepteert een buitenlands eenden-chassis, wanneer bij onze juridische afdeling bekend is dat de toelatingsautoriteit (in Duitsland is dat het KBA) in het land van herkomst, in dit geval Duitsland, dergelijk chassis toelaat.
De KBA heeft op dit moment niet te kennen gegeven dat dit het geval is.
Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
Dit bericht heb ik gekregen op 10-02-2006Eminence Grise schreef:is het mogelijk om een datum bij te vermelden van wanneer dit bericht is...? KOmt me ergens bekend van voor en is alleen maar herhaling van zetten zonder dat we er iets mee opschieten...!
Dit naar aanleiding van mijn vraag aan de RDW of het gegalvaniseerde chassis van Franzose goedgekeurd wordt bij herinslag chassisnummer
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Goedkeuring!
Om 13.45 een verlossend telefoontje gehad.
Goed nieuws het gegalvaniseerd chassis dat we hebben gebruikt wordt goedgekeurd.
De directie van het betreffende keuringsstation heeft telefonisch toezegging gekregen van de behandelende jurist van de RDW.
De directie van het keuringsstation heeft daarop onze klant telefonisch geinformeerd en wacht een email af zodat de herinslag officieel kan plaats vinden.
Onze klient heeft daarop ons geinformeerd met dit geweldig nieuws.
De papieren afwikkeling zal waarschijnlijk nog tot 1 mei gaan duren.
Het geduld is beloond. Let wel op dat het niet zonder meer voor alle gegalvaniseerde chassis gaat gelden het gebruikte chassis is van Nederlands fabrikaat met een TUV goedkeuring.
Ik weet ik ben aan de snelle kant en kan niet wachten met plaatsen totdat ik alles schriftelijk heb, ik vertrouw op en geloof er in.
Goed nieuws het gegalvaniseerd chassis dat we hebben gebruikt wordt goedgekeurd.
De directie van het betreffende keuringsstation heeft telefonisch toezegging gekregen van de behandelende jurist van de RDW.
De directie van het keuringsstation heeft daarop onze klant telefonisch geinformeerd en wacht een email af zodat de herinslag officieel kan plaats vinden.
Het geduld is beloond. Let wel op dat het niet zonder meer voor alle gegalvaniseerde chassis gaat gelden het gebruikte chassis is van Nederlands fabrikaat met een TUV goedkeuring.
Ik weet ik ben aan de snelle kant en kan niet wachten met plaatsen totdat ik alles schriftelijk heb, ik vertrouw op en geloof er in.
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
Re: Goedkeuring!
en welk chassis is dit?Le Patron schreef:Om 13.45 een verlossend telefoontje gehad.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net