Tom's Perikelen
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
heb vandaag niet geklooid aan het bakkie. wel een pot zwarte verf gaan halen en de velgen al ermee ingekwast.
Daarvoor nog even met de eend naar de intratuin. De tuin was nogal leeg, dus er moest maar een leilinde bij komen.
Dus die gaan halen:

Had dus weer veel bekijks onderweg naar huis.
Wel lekker zonder dakje gereden. Viel alleen een koude wind in mn nek, maar ik had een petje bij me
Daarvoor nog even met de eend naar de intratuin. De tuin was nogal leeg, dus er moest maar een leilinde bij komen.
Dus die gaan halen:
Had dus weer veel bekijks onderweg naar huis.
Wel lekker zonder dakje gereden. Viel alleen een koude wind in mn nek, maar ik had een petje bij me

1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
heb een week of wat een mede-student die met zijn scooter tegen een paal was gegleden achterin de bak gehad. Was in totaal een kilo of 160-170, en toen kwamen de spatborden tegen de banden aan.
Ga er dus tzt nog wat veeraanslagen opzetten.Maar voor het betere en mooiere heb ik liever de spatborden op de draagarmen zitten.
Maar vervoeren gaat best goed. Met de boom erin toch gewoon 70 kunnen rijden. maar wat een bekijks trek je ermee
Ga er dus tzt nog wat veeraanslagen opzetten.Maar voor het betere en mooiere heb ik liever de spatborden op de draagarmen zitten.
Maar vervoeren gaat best goed. Met de boom erin toch gewoon 70 kunnen rijden. maar wat een bekijks trek je ermee

1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Moderator
Duintje, daar kan nog meer bij... 
Mijn complete afdakconstructie voor achter mijn huis in 1 x kunnen vervoeren en ooit een stdentenkamer in 1 rit leeg gemaakt: grote koelkast met vriesvak door de achterklep (die ik thuis had gelaten), bed (+grote la voor onder het bed) rechtop door het dak, matras idem, stoel ertussen gefrot, terrarium erbij, berg kleren en beddegoed, veel kleine meuk en wat grotere meuk onder de banken en overal tussen gestoken én een bierglas in mijn dashboard. Hij hing aan de grond, maar wel in 1x klaar. Heerlijke auto die eend!!!

En Tom, wel een boom in je auto, maar een reflectorpaaltje meenemen is te veel moeite???

Mijn complete afdakconstructie voor achter mijn huis in 1 x kunnen vervoeren en ooit een stdentenkamer in 1 rit leeg gemaakt: grote koelkast met vriesvak door de achterklep (die ik thuis had gelaten), bed (+grote la voor onder het bed) rechtop door het dak, matras idem, stoel ertussen gefrot, terrarium erbij, berg kleren en beddegoed, veel kleine meuk en wat grotere meuk onder de banken en overal tussen gestoken én een bierglas in mijn dashboard. Hij hing aan de grond, maar wel in 1x klaar. Heerlijke auto die eend!!!

En Tom, wel een boom in je auto, maar een reflectorpaaltje meenemen is te veel moeite???
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams