verzekering via club?

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Plaats reactie
MatthijsH
Beginner
Beginner

verzekering via club?

Bericht door MatthijsH » ma 27 mar, 2006 11:00

Hallo,

Ik heb dit weekend een eend gekocht en ik had een vraag over verzekeringen. Omdat dit mijn eerste auto is en ik geen no-claim heb kost het voor mij 400 euro per jaar om de eend te verzekeren. Nou heb ik gelezen dat wanneer ik lid wordt van een eendenclub ik via de club mijn eend goedkoper kan verzekeren. Heeft iemand daar meer informatie over?
Ik kan de eend wel als oldtimer laten bijverzekeren bij mijn moeder maar dan moet het weer overgeschreven worden op haar naam en het is toch mijn eendje dus dat heb ik liever niet.

nou ik hoor het wel
gr
Citroen 2cv transat bezitter

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » ma 27 mar, 2006 11:34

Welkom op het forum.

Neem eens contact op met Emerpark. www.emerpark.nl Zij bieden een goedkope verzekering aan in samenwerking met Citroen Club Nederland www.citroenclubnederland.nl.
Als je onder de 24 bent komt er wel een dikke toeslag bovenop. Dat hebben ze overal. Of je moet hem op een andere naam verzekeren. :wink:

Er is ook nog een andere maatschappij. Genaamd Citroklassiek, maar die viel bij mij duurder uit.

Off-topic: Heb je ook foto's van je Transat ofzo. Hier op het forum zit namelijk een transat-freak met een complete site over de transat-uitvoering. :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

MatthijsH
Beginner
Beginner

Bericht door MatthijsH » ma 27 mar, 2006 12:02

Hey bedankt!

Ik denk dat ik hem dan toch ga verzekeren via mijn moeder het scheelt toch ruim 300 piek. Ik heb wel foto's van mijn transat (ik was idd ook al op die site geweest en mijn transat is nog niet bekend bij hem :) ) Maar ik wil hem eerst eigenlijk even opknappen de vorige eigenaar heeft namelijk wat rare dingen uitgehaald met de koets (rondom een lijn tape in een andere kleur blauw) Ik wil eerst kijken hoe ik dat veilig kan verwijderen (de lak komt namelijk mee)
Dus dat komt tzt dan.

Charly
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

Bericht door Charly » ma 27 mar, 2006 12:57

Voor zowel mijn Charleston als voor de Dyane betaal ik € 48,50 WA premie per jaar bij Citroklassiek. Ik weet niet of ze ook een leeftijdstoeslag kennen (heb zelf al 22 jaar mijn rijbewijs) maar ik vind dit nog eens een betaalbare hobby zo! :D
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » ma 27 mar, 2006 13:11

Punky schreef:Off-topic: Heb je ook foto's van je Transat ofzo. Hier op het forum zit namelijk een transat-freak met een complete site over de transat-uitvoering. :lol:
C'est moi: aangenaam! :D Welkom bij het forum!
Er is hier, en in andere topics, al genoeg gezegd over verzekeringen, dus dat doe ik niet meer. Maar ik ben idd wel heel benieuwd hoe je transat d'r uitziet!

MatthijsH
Beginner
Beginner

Bericht door MatthijsH » ma 27 mar, 2006 16:42

Inmiddels is de verzekering rond en staat mijn lieve eendje op naam van mijn moeder, maarja het scheelt wel een boel knaken dus het moet maar. Transat ik heb je een paar fotootjes gestuurd.

Transat
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Transat » ma 27 mar, 2006 23:21

Bedankt voor je foto's en hopelijk tot ziens met je Transat!
(Verzekering op je ouders' naam is idd het goedkoopst, als je wat jonger bent. )

CitroenAZU
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door CitroenAZU » ma 27 mar, 2006 23:50

KZ-93 NB , dat zal je Transat dan zijn....

hier staat een fotootje van tussen.
http://62.95.94.132/gallery/album03?page=15

Hij stond altijd in Rotterdam...
Citrogroeten,
Martijn

Het besteleendregister:
www.citroenazu.nl

Plaats reactie