2pk lak
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Ik ga binnenkort ook op pad voor lak, ik wil 'm laten spuiten door een (goeie) beun met de compressor. Heeft iemand een indicatie hoeveel lak ik ongeveer nodig heb om koets, motorkap, spatborden voor/achter, neusvleugels en achterklep in meerdere lagen te spuiten?
Ik wil er graag blanke lak overheen hebben zodat ik niet zo vaak hoef te poetsen en de lak langer mooi blijft. Kan ik gewoon ergens blanke lak erbij halen en die erbij over laten blazen?
Ik wil er graag blanke lak overheen hebben zodat ik niet zo vaak hoef te poetsen en de lak langer mooi blijft. Kan ik gewoon ergens blanke lak erbij halen en die erbij over laten blazen?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Addicted user
- Contacteer:
totaal 3 liter, met minder kan ook wel (3 liter is dus aangemaakt met de verdunner en verharder). Je kunt niet zomaar een willekeurige blanke lak er over heen blazen. Er zijn een aantal soorten chemische verbindingen met 2k lak en je hebt natuurlijk ook nog watergedragen 2k lak. Daar moet die blanke lak wel bij passen. Dus bij voorkeur altijd van hetzelfde merk de blanke lak er bij kopen.
-
- Addicted user
- Contacteer:
ook al enig idee welk merk lak? PS let op die beun is waarschijnlijk gewend met zijn merk te spuiten en er zit behoorlijk wat verschil tussen de merken.
Ik weet dat Standox wel goed is en niet al te duur (reken met 60 euro per liter)
zelf ga ik industrielle 2k lak gebruiken van sikkens. Is 38 euro per liter, heeft niet zo'n super hoogglans, maar ik wil er ook blanke lak overheen zetten, dus die mindere glans is dan niet zo erg.
Ik weet dat Standox wel goed is en niet al te duur (reken met 60 euro per liter)
zelf ga ik industrielle 2k lak gebruiken van sikkens. Is 38 euro per liter, heeft niet zo'n super hoogglans, maar ik wil er ook blanke lak overheen zetten, dus die mindere glans is dan niet zo erg.