Hallo allemaal,
Ik ben Marcel, Acadiane rijder sinds 1992 met nog steeds dezelfde Aca van bj. 1980...
Het begon al op 14 jarige leeftijd met een ouwe 18Pk waarmee we over het land mochten crossen van onze ouders

, welke ook fervent Citroen rijders waren. (2CV bestel, Ami 8, GS, GS break, GSA, AX, ZX). Dit deden we uitsluitend in de 1e versnelling want we waren nog te klein om te kunnen schakelen.....
Toen ik 18 werd ben ik vreemd gegaan, totdat ik enkele jaren later op mezelf ging wonen en jawel, een Aca kocht.

Reuze handig voor de verhuizing + goedkoop + gemakkelijk om te sleutelen en, met 1,98mtr best comfortabele hoofdruimte.... Reuze leuke tijd gehad! Onvoorstelbaar hoeveel vrienden er in die bak passen, als je gaat stappen !!
Deze Aca heb ik nog steeds, al is de tand der tijds goed zichtbaar aan het worden, ondanks dat ik af en toe ook nog een 2CV & een Dyane erbij heb gehad. Afijn, de Aca is mijn trots, wat ik zo probeer te houden d.m.v. een Berlingo

En mijn vriendin een Xsara
Tevens actief binnen de D.V.N. & lid van CCNL (en Huppel geweest).
Oja, niet te vergeten; heb nog een Ami Super met Dyane koets restauratie projekt liggen.... Tijd is de key
Ik wens een ieder zeer veel plezier in zijn voiture.
Cu. M.
LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.