Gemiddelde beroep van een eendenrijder
bartje studeerd sociaal pedagogische hulpverlening in de deeltijd en werkt daarnaast op een behandelgroep voor gedragsgestoorde verstandelijk gehandicapten.
als ik dan weer eens een hele dienst lang op mn bek geslagen ben is het zo lekker om in die eend te stappen en naar huis te tuffen.
en nee geen geitenwollen sokken, nu een gel kapseltje ala the fonz(vanwege de rockband waar ik in speel !) en voorheen en hanenkam.
anyway, weer een socio doos in een eend erbij haha
als ik dan weer eens een hele dienst lang op mn bek geslagen ben is het zo lekker om in die eend te stappen en naar huis te tuffen.
en nee geen geitenwollen sokken, nu een gel kapseltje ala the fonz(vanwege de rockband waar ik in speel !) en voorheen en hanenkam.
vroem vroem ... frut frut....... pprrrrrrrrr POOOOF
-
- Regelmatige poster
ik werk op een architectenburo, Heb eerst HTS werktuigbouw gedaan (niet afgemaakt) daarna HTS Bouwkunde (dat wel afgemaakt) Werk nu bij een restauratie architectenburo in Oisterwijk. Bij mij komen er dus naast monumentale auto's ook monumentale gebouwen voorbij!
wat eendrijders gemiddeld doen...? ik heb al vanalles gelezen hier, maar wat daar nou het gemiddelde van is (?).....
wat eendrijders gemiddeld doen...? ik heb al vanalles gelezen hier, maar wat daar nou het gemiddelde van is (?).....
Laatst gewijzigd door Bjorn op wo 15 okt, 2003 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ha die collega.Dude schreef:bartje studeerd sociaal pedagogische hulpverlening in de deeltijd en werkt daarnaast op een behandelgroep voor gedragsgestoorde verstandelijk gehandicapten.
De SPH en de HBO-V zijn bekant dezelfde opleidingen alleen ben jij meer op het groepsgebeuren ingesteld en ik op het verpleegstuk.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Toevallig op het westerhonk?? en heb je toevallig ook nog een DS?Dude schreef:bartje studeerd sociaal pedagogische hulpverlening in de deeltijd en werkt daarnaast op een behandelgroep voor gedragsgestoorde verstandelijk gehandicapten.
Plop
Plopperdeplop
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi, nou wat doet Bartje 2 (misschien ook wel een leuke poll hoe heet de gemiddelde eendrijder?). Ik doe op dit moment MTS motorvoertuigen en loop stage bij Breeman BMW, niet schrikken, mijn eend staat heel trots naast de nieuwe 7-serie wat trouwens een prachtige auto is, alleen jammer dat ie meer dan een ton kost en even betrouwbaar is als een trabant........ Verder heb ik een weekend baantje in een grote keuken van een verpleegtehuis en in de zomermaanden ben ik strandwacht op het prachtige slufter strand aan de maasvlakte. Is trouwens gelijk een tip voor volgend voorjaar, kom in het weekend is naar het slufterstrand, loop naar de strandpost en zeg dat je eenden gek bent, krijg je zeker weten koffie hier zitten namelijk een aantal eendengekken..... Waarschijnlijk zie je de eenden boven aan de heuvel al staan of komen ze voorbij met een reddingsboot aan hun kont
2cv az 1968
nop, op hooge burgch in zwammerdam..... waar ? zwammerdam, is vlakbij alphen ad rijn...plop schreef: Toevallig op het westerhonk?? en heb je toevallig ook nog een DS?
Plop
en mn schoonvader rijdt DS, veel te grote logge bakken, we stoer maar te duur voor mijn beroep
en punky, waar werk je dan ???
Tsja en Jac-Mirko werkt op de Glen Mills School! Een school voor sociaal deliquente jongeren.
Heeft voor de detailhandel geleerd, is voor Hare Majesteit driemaal uitgezonden geweest, Qua Patet Orbis!
Weer terug in zijn eendje na twee maal Honda en tweemaal Volkswagen te hebben gereden...
Enne .... wordt niet geklassificeerd als geitewollen sok met gehaakte MientJan Faber gordijntjes!
Heeft voor de detailhandel geleerd, is voor Hare Majesteit driemaal uitgezonden geweest, Qua Patet Orbis!
Weer terug in zijn eendje na twee maal Honda en tweemaal Volkswagen te hebben gereden...
Enne .... wordt niet geklassificeerd als geitewollen sok met gehaakte MientJan Faber gordijntjes!
Eend she beautiful!
PN-89-FS Club
LX-04-BB
Acadiane (te koop - €800)
HY (verkocht)
PN-89-FS Club
LX-04-BB
Acadiane (te koop - €800)
HY (verkocht)
die is op tv geweest een aantal maanden geleden toch ? COOL man... lijkt me ook wel leuk... eerst effe SPH afmaken, neem aan dat ik met dat diploma daar ook wel kan werken toch ?Jac-Mirko schreef:Tsja en Jac-Mirko werkt op de Glen Mills School! Een school voor sociaal deliquente jongeren.
lijkt me zo lekker om MACHT uit te oefenen op die kotertjes !
grapje...
haha ja toch... ach ik kick wel op macht, dat moet ook wel in mijn werk anders wordt je alleen maar op je bek getimmerdPunky schreef:Goede instelling voor een geitenwollensok!!!Dude schreef:lijkt me zo lekker om MACHT uit te oefenen op die kotertjes !