Misschien tijdelijk op fietsbanden monteren....En Frank, voor whitewalls heb je allereerst WEL een 2cv nodig he!
2CV AZ 1955 begin restauratie
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Toch is een scooter best handig en geinig!
Mooie white walls op je scooter, eendengrill voorop, toeter van een eend, klapraampjes en een 'linnen' dakje. Jij hebt helemaal geen eend nodig!
(vraag me niet hoe je 't allemaal moet gaan monteren....)
Mooie white walls op je scooter, eendengrill voorop, toeter van een eend, klapraampjes en een 'linnen' dakje. Jij hebt helemaal geen eend nodig!
In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ja 15 euri voor 4 stuks! Ik verbaasde mezelf er ook over......Punky schreef:Ik dacht dat die dingen altijd met sierringen vastzaten, maar ik zie dat je dezelfde wieldeksels als mij hebt. Misschien toch leuke assec.
Was het 15,- de 4 of per stuk?
Zal ook eens kijken aankomende CM.
Ze zitten echt tussen velg en band vast.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
Scooter geinig en handig? Tis wat goedkoper, maar in een eend kan je zelf bepalen wanneer je open rijdt en met de scooter niet. En ik moet elke dag 20-25 km rijden en ook in de winter ...Dennis-Caro schreef:Toch is een scooter best handig en geinig!
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Regelmatige poster
Jaaa, het haalt 't natuurlijk niet bij een eend maar het is altijd nog beter als fietsen, toch? En voor korte stukjes is een scooter superhandig, vooral als je de drukke stad in zou moeten.
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
-
- Veelvuldig poster
Tsja we hebben hier geen grote en drukke stad, en in de stad ben ik ook niet veel sneller omdat je ook gewoon voor stoplichten moet stoppen (ik mag niet over het fietspad he ). Het is zeker beter als fietsen, dat geef ik zeker toe, maar naarmate de overstap naar 18 jaar en een rijbewijs kleiner wordt, ben ik de scooter echt zat aan het wordenDennis-Caro schreef:Jaaa, het haalt 't natuurlijk niet bij een eend maar het is altijd nog beter als fietsen, toch? En voor korte stukjes is een scooter superhandig, vooral als je de drukke stad in zou moeten.
..
Frank
-
- Regelmatige poster
De tijd tot je je rijbewijs (en eend!) hebt duurt erg lang maar zodra je dit alletwee hebt ben je het wachten zo weer vergeten.
Nog een voordeel van je scooter: hij is geld waard en dat kun je weer omzetten in een eend (of in onderdelen)!!
Nog een voordeel van je scooter: hij is geld waard en dat kun je weer omzetten in een eend (of in onderdelen)!!
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
-
- Veelvuldig poster
De scooter is geen geld waard voor mij, het onding kan ik denk ik verkopen voor 400 euro omdat ik ermee gevallen ben, wel digitaal dashboard .. maarja. Zonde. De scooter heb ik van mn vader gekregen en hij kan m weer verkopen. Maar als ik een eend heb hou ik de scooter eerst ook nog, altijd wel makkelijk mocht de eend het even niet doen of zoiets...Dennis-Caro schreef:De tijd tot je je rijbewijs (en eend!) hebt duurt erg lang maar zodra je dit alletwee hebt ben je het wachten zo weer vergeten.
Frank
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Precies! Beetje handelen in goede spullen en je hebt zo een eend bij elkaar verdiend.
Misschien moet je je toeters meer aanprijzen en ietsje duurder maken (wacht met dat laatste nog maar even, misschien wil ik er ook nog eendje kopen op Citromobile! )
Misschien moet je je toeters meer aanprijzen en ietsje duurder maken (wacht met dat laatste nog maar even, misschien wil ik er ook nog eendje kopen op Citromobile! )
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
Ford Puma ST-Line 2022
Hymer B654 camper 2001
-
- Veelvuldig poster
Misschien ook wel een goed idee.. maar dat vind ik dan weer geen goede instelling. Ik verkoop ze dus per stuk voor 25 euro .. haha dan krijg ik ze nooit verkocht en dan verdien ik er ook weer niks aan...
Frank
(oja en voor jou wil ik ze best wat duurder maken hoor, als je dat graag wilt )
Frank
(oja en voor jou wil ik ze best wat duurder maken hoor, als je dat graag wilt )