dat klopt, en van een kever is het niet want ie heb ik een in de schuur staan en dat past ook nietvolgens mij zit de accu bij een kever onder de achterbank
Wie weet waar deze bank van is?
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
Maar een transporter had 3 banken achter elkaar en dit lijkt op de tweedeEvan schreef:ik moet zeggen dat het me niet logisch lijkt als een voorbank neerklapbaar is...?Eminence Grise schreef:lijkt me niet van een vw....de bodemplaat zou de accu-polen kunnen raken.....
en bij een VW zit de accubak onder de voorbank/stoelen

2CV6 Special ZDZ Rouge Soleil 1977
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
zoals hierboven vermeld, volgens mij is ie van een r4, ik heb er ook nog ergens zoeen liggen.
was een van de argumenten van een r4 boven een eend, neerklapbare achterbank (en toen kwam de dyane commerciale, voorheen was er de 2cv enac)
was een van de argumenten van een r4 boven een eend, neerklapbare achterbank (en toen kwam de dyane commerciale, voorheen was er de 2cv enac)
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Heavy user
Wij hadden niet zulke bekleding, maar achterin de BX hadden wij een bank achterstevoren zitten [ik pulkte dan altijd de achterruitverwarming eruit] waardoor je twee extra zitplaatsen had. Ik geloof dat die een metalen achterkant had, en klipjes waaraan je m eruit kon halen. Maar dat weet ik niet zeker hoor!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
Ehm, net niet helemaal goed:leo top schreef:Nee, de R4 heeft geen poten en de achterbank in 2 delen, de zitting klapt eerst op, dan komt de achterleuning vlak op de bodum te liggen.Eminence Grise schreef:dan zou het een Renaultje 4 kunnen zijn...??
Door die poten denk ik aan een transporter of zo.
De hoedenplank haal je los, (twee schroeven), die klap je tegen de achterkant van de rugleuning aan, die je weer voorover op de zitting legt. Dan klapt het geheel door naar voren, waarbij de hoedenplank tegen de voorstoelen aankomt, zodat je een zee aan ruimte krijgt in de achterbak.
Overigens heeft een R4 bank inderdaad geen poten.
Een quatrelle is het wel!
Ik praat over een R4 uit 1970, ik zal de hoedenplank wel niet gebruikt hebben, in die tijd moest er een kinderwagen achterin, en ik moet me al heelsterk vergissen als niet de zitting eerst opklapte.neeelz schreef:Ehm, net niet helemaal goed:leo top schreef:Nee, de R4 heeft geen poten en de achterbank in 2 delen, de zitting klapt eerst op, dan komt de achterleuning vlak op de bodum te liggen.Eminence Grise schreef:dan zou het een Renaultje 4 kunnen zijn...??
Door die poten denk ik aan een transporter of zo.
De hoedenplank haal je los, (twee schroeven), die klap je tegen de achterkant van de rugleuning aan, die je weer voorover op de zitting legt. Dan klapt het geheel door naar voren, waarbij de hoedenplank tegen de voorstoelen aankomt, zodat je een zee aan ruimte krijgt in de achterbak.
Overigens heeft een R4 bank inderdaad geen poten.