iemand ervaring met een sonnelanddak?
iemand ervaring met een sonnelanddak?
Na het verliezen van m'n buitensluiter, (tegemoedkomende vrachtwagen) heb ik nog drie daken gehad, een vloog de achterruit eruit terwijl ik met open dak reed. Nu overweeg ik een sonnenlanddak, mercedes benz kwaliteit en prijs.. heeft iemand hier ervaring mee, en hoe is de pasvorm?
Binnensluiter is 10x beter.
Ik had eerst ook een buitensluiter, en heb deze omgezet naar een binnensluiter. Is 10 min werk
Hoef je ook niet meer bang te zijn voor vrachtwagens, en heb je ook wat meer verstelmogelijkheden
Ik had eerst ook een buitensluiter, en heb deze omgezet naar een binnensluiter. Is 10 min werk

Hoef je ook niet meer bang te zijn voor vrachtwagens, en heb je ook wat meer verstelmogelijkheden

©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Had je dit al gelezen trouwens? http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=165 ... 683e6f7a9b
-
- Veelvuldig poster