Rol kooi in eend.
-
- Beginner
Rol kooi in eend.
Wie weet waar ik ergens de tekeningen van een rolkooi kan vinden die ze ook bij de 2cv cross gebruiken.
Ik ben nl. een eend aan het bouwen met Alfa Sud blof erin en dan lijkt het me wel zo veilig om een rolkooi erin te zetten en verder ziet het ook nog een mooi uit.
Ik ben nl. een eend aan het bouwen met Alfa Sud blof erin en dan lijkt het me wel zo veilig om een rolkooi erin te zetten en verder ziet het ook nog een mooi uit.
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
-
- Beginner
-
- Gebruiker
-
- Beginner
-
- Beginner
Ik heb een alfa sud blok 1.5 TI met 105 pk. En die heeft inderdaad de remmen direct naast de versnellingsbak liggen. Waarvoor is die dan opgepakt vanwege hardrijden of wat.backfire schreef:Is het een alfasud of alfa 33 blok?
was het niet zo dat de alfa sud de remmen ook op de bak had zitten?
ik weet dat er in den bosch 20 jaar geleden een eend met alfasud ti blok reed. Niet heel erg lang hoor, redelijk snel opgepakt door de politie.
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
je mag maar 1/3e van de auto veranderen, dus OF koets, OF motor/bak, OF het chassis (en dan ga je voor de nieuwe typegoedkeuring).
Dus als je met 140 over de snelweg rijdt dan val je op, dan haalt de politie je van de weg, die voelen nattigheid (gek he) en dan heb je een probleem met een watergekoelde eend en alfa romeo op de kleppendeksels...
Maar ja, jij rijdt natuurlijk NOOIT te hard. Want 120 is hard zat, jammer dat 118 niet genoeg was, dan had je aan 602cc genoeg!
Maar jij doet het niet voor de topsnelheid, jij doet het voor de acceleratie, gelukkig valt dat niet op...
Ironisch genoeg heb ik zelf ook 2 opgevoerde 4 cylinder a types en nog een berg originele ami supers...
Dus als je met 140 over de snelweg rijdt dan val je op, dan haalt de politie je van de weg, die voelen nattigheid (gek he) en dan heb je een probleem met een watergekoelde eend en alfa romeo op de kleppendeksels...
Maar ja, jij rijdt natuurlijk NOOIT te hard. Want 120 is hard zat, jammer dat 118 niet genoeg was, dan had je aan 602cc genoeg!
Maar jij doet het niet voor de topsnelheid, jij doet het voor de acceleratie, gelukkig valt dat niet op...
Ironisch genoeg heb ik zelf ook 2 opgevoerde 4 cylinder a types en nog een berg originele ami supers...
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Beginner
Ik heb bij mijn eend orginele 4 cilinder papieren.catscit schreef:je mag maar 1/3e van de auto veranderen, dus OF koets, OF motor/bak, OF het chassis (en dan ga je voor de nieuwe typegoedkeuring).
Dus als ik het goed begrijp moet ik zorgen dat er geen alfa romeo meer op de kleppendeksels staat om geen problemen te krijgen met de politie e.d.
Als dat je verbrede achterspatborden erop schroefd valt dit dan ook onder het aanpassen van de koets? Hoe zit het eigenlijk met het overspuiten van auto's naar een andere kleur moet je dit ook doorgeven aan de rdw?
-
- Addicted user
- Contacteer:
kleur is tegenwoordig vrij, maar voor die alfa-sud, er geld ook nog een 40% regel voor wat betreft vermogen. Dus standaard 2cv6 met 32 PK mag dan niet meer dan 44 PK hebben. Als je meer hebt zal je de constructie aantoonbaar moeten verbeteren en de RDW overtuigen van de gebruikte techniek. Met een 105PK en een motoragent spot je, geloof me je mag naar huis lopen.