reflectoren
reflectoren
Wie heeft er een oplossing wanneer de reflectoren van de voor koplampen teveel verweerd zijn om nog door de APK te komen.
Ik heb verwering aan de onderzijde en ik denk dat dat een probleem gaat geven voor de keuring.
Groet, Edgar
Ik heb verwering aan de onderzijde en ik denk dat dat een probleem gaat geven voor de keuring.
Groet, Edgar
Re: reflectoren
nieuwe kopen :Edgar schreef:Wie heeft er een oplossing wanneer de reflectoren van de voor koplampen teveel verweerd zijn om nog door de APK te komen.
Ik heb verwering aan de onderzijde en ik denk dat dat een probleem gaat geven voor de keuring.
Groet, Edgar
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2171
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
de apk eis is dat ze een goed beeld hebben. Zet de auto voor een muur of garagepoort, 4 meter ervandaan.
ALs je een mooie rechte lijn ziet met een knik naar rechtsboven en ht meeste licht eronder is het goed, anders is het fout.
Waar andere kopen? Kijk eens bij de adressen op deze site.
ALs je een mooie rechte lijn ziet met een knik naar rechtsboven en ht meeste licht eronder is het goed, anders is het fout.
Waar andere kopen? Kijk eens bij de adressen op deze site.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
Als je nieuwe koopt koop dan een gehele set, met bijvoorbeeld ronde chromen koplampen, dat is maar 8,- euro duurder als enkel de blakers.(heb je meteen alles nieuw)
En H4 is wel duurder, maar wel veel meer licht opbrengst.
En H4 is wel duurder, maar wel veel meer licht opbrengst.
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Oud topic, maar wel van algemeen belang: koop niet de goedkoopste, maar Valeo's. Er zijn imitaties in de handel die nieuw al geen goed beeld hebben, en dat vind de keurmeester niet leuk. En jij/anderen ook niet, op een donker eventueel Frans weggetje.
Wat de APK betreft: verwering in de bovenste helft is wel degelijk afkeur, onderaan mag er veel mis zijn. Er wordt (zoals met alles) nogal willekeurig mee omgegaan.
Wat de APK betreft: verwering in de bovenste helft is wel degelijk afkeur, onderaan mag er veel mis zijn. Er wordt (zoals met alles) nogal willekeurig mee omgegaan.
..of cibie's Ik heb zelf de goedkope imitaties nog niet tegengekomen of je moet €40 euro goedkoop vinden.Freek schreef:Oud topic, maar wel van algemeen belang: koop niet de goedkoopste, maar Valeo's. Er zijn imitaties in de handel die nieuw al geen goed beeld hebben, en dat vind de keurmeester niet leuk. En jij/anderen ook niet, op een donker eventueel Frans weggetje.
Wat de APK betreft: verwering in de bovenste helft is wel degelijk afkeur, onderaan mag er veel mis zijn. Er wordt (zoals met alles) nogal willekeurig mee omgegaan.
- Maikel
- Regelmatige poster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
- Locatie: Ergens in Brabant
Kun je H4 gefitte koplampen kopen dan voor een 2cv ? If so zou ik het HEEL graag willen weten want dan heb ik een probleem minder bij mijn volgende projectjeRevers99 schreef:Als je nieuwe koopt koop dan een gehele set, met bijvoorbeeld ronde chromen koplampen, dat is maar 8,- euro duurder als enkel de blakers.(heb je meteen alles nieuw)
En H4 is wel duurder, maar wel veel meer licht opbrengst.
some got it, some eend
- Maikel
- Regelmatige poster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
- Locatie: Ergens in Brabant
Vet, dan gaan we eens kijken binnenkort wat dat kost, en wellicht Xenon lampen in mijn nieuwe aanwinst bouwen ..Punky schreef:Yeps, zijn bij iedere eendenboer te krijgen.
Heb mijn motor inmiddels al voorzien van, en dat is echt super maar dan moet ik wel H4 reflectoren hebben aangezien die lampen een H4 fitting hebben.
some got it, some eend
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
- Maikel
- Regelmatige poster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: wo 7 jul, 2004 18:07
- Locatie: Ergens in Brabant
@green-duckman
Nou wat ik dus al schreef, Xenon lampen in de eend bouwen.
Ik heb voor mijn motor een H4 Xenon lamp gekocht. Nu klinkt het makkelijker dan dat het is aangezien het enige wat H4 is aan deze lamp is de fitting.
Verders zit er nog 2 kasten regelelectronica bij de lamp en werkt de lamp met een ontstekings spanning van zo'n 20 kilo volt, en na ontsteking met zo'n 80 a 90 volt. Kortom met de standaard bedrading ga je dat niet redden.
Met mijn motor ben ik ongeveer 8 uur bezig geweest om het netjes en goed te installeren, met de eend schat ik nog wat meer tijd in omdat ik dan draden etc moet gaan verlengen.
MAAR als het lukt kan ik lekker al die patsers in hun BMW o.i.d. ook anoying in hun kont schijnen met mijn eigen schijnwerpertjes .. hehehehe ..
Nou wat ik dus al schreef, Xenon lampen in de eend bouwen.
Ik heb voor mijn motor een H4 Xenon lamp gekocht. Nu klinkt het makkelijker dan dat het is aangezien het enige wat H4 is aan deze lamp is de fitting.
Verders zit er nog 2 kasten regelelectronica bij de lamp en werkt de lamp met een ontstekings spanning van zo'n 20 kilo volt, en na ontsteking met zo'n 80 a 90 volt. Kortom met de standaard bedrading ga je dat niet redden.
Met mijn motor ben ik ongeveer 8 uur bezig geweest om het netjes en goed te installeren, met de eend schat ik nog wat meer tijd in omdat ik dan draden etc moet gaan verlengen.
MAAR als het lukt kan ik lekker al die patsers in hun BMW o.i.d. ook anoying in hun kont schijnen met mijn eigen schijnwerpertjes .. hehehehe ..
some got it, some eend