Die heb ik vaker gezien op meetings ja, maar nog nooit in Eindhoven of omstreken helaas.Doris D. schreef:Hey Punky,
Ziehier Doris D. Duck op de causeway to Lindisfarne:
Worldmeeting Zweden 2007
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het zit zeker in de planning. In ieder geval met de Xantia met klapkar, en als het financieel kan, gaat de eend ook mee.
Die boot, hoe lang moet je dan in zweden nog rijden??
Hoewel, als we met de xantia gaan, dan rijden we zoveel mogelijk, zie je nog es wat, als we met de eend gaan, is met die kleine en klapkar de boot wel een fijne optie denk ik?
Greatnix Spookeend
Die boot, hoe lang moet je dan in zweden nog rijden??
Hoewel, als we met de xantia gaan, dan rijden we zoveel mogelijk, zie je nog es wat, als we met de eend gaan, is met die kleine en klapkar de boot wel een fijne optie denk ik?
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
Hey wat leuk, zou het niet helemaal fijn zijn om bijvoorbeeld met twee transats over die brug te rijden?Transat schreef:24 t/m 29 juli '07. Ik ben van plan om er heen te rijden ja. Het liefst over deze brug/tunnel tussen Denemarken en Zweden van 16km in totaal :Danos G schreef:Wat zijn de data?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Leuk plan! Maar ik hou even een slag om de arm: als iedereen er voor kiest om die feest-ferry van Kiel naar Göteburg te nemen, dan neem ik die natuurlijk ook.thomaaas schreef:Hey wat leuk, zou het niet helemaal fijn zijn om bijvoorbeeld met twee transats over die brug te rijden?
Hoe dan ook: ik zou wel erg graag naar Zweden willen en dan het liefst met een andere Transat over die mooie brug natuurlijk, dus zorg maar dat ie af is volgend jaar, Thomaaas!