nieuwe aanwinst oranje dyane
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- De Forumbelg
Waar gaat dit nu weer naartoe? Met liefhebberij heeft het toch echt wel weinig te maken hoor. Besef eens dat je een heel zeldzaam stuk in bezit hebt. Als je denkt dat een Burton unieker is dan een oranje Dyane zit je denk ik toch wel fout. Zo'n Dyane tot in de puntjes restaureren, dat is uniek! Er zijn genoeg kentekens te koop en chassis' zonder dat daar dan weer een Dyane voor moet verdwijnen.
(Idd, hier ga ik weer)
(Idd, hier ga ik weer)
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik kwam daarnet even op kookpunt toen ik dit las, ben dus maar even gaan eten om geen rel te schoppen op dit forum. Koop een chassis en zoek een kenteken. Je had die mevrouw vorige week net zo goed naar de sloop kunnen laten rijden met haar fiets achterin, want nu staan we even ver. Laat onze goede vriend Michiel (liefhebber) jouw Dyane maar gauw kopen, want dit begint serieus te stinken.
Vriendelijke groeten vanuit België.
Vriendelijke groeten vanuit België.
- André Post
- Heavy user
laat ik het anders stellen, ik heb geen geld om de dyane op te knappen, er is echt veel werk aan, als je mij kent ben ik echt wel iemand die van niets iets maakt,
ik heb er over zitten denken, of restaureren of slopen en onderdelen bewaren en of verkopen, het enige wat nog redelijk goed is is het chassis moter en draagarmen etc,
het is absoluut zonde om hem te slopen maar, omdat iedereen hier weet wat het ding gekost heeft kan ik hem niet meer slijten voor een redelijk en eerlijk bedrag.
verder is er nog niks gebeurt ik wil alleen even kijken of er intresse is in die obnderdelen. Als dat blijkt dan mag iemand het in een koop doen en alles restaureren,jammer van het dragende deel dat bewaar ik omdat dat nog helemaal goed is.
wat ik er dan mee doe is nog niet duidelijk, Burton zou kunnen maar dat kost veels te veel dus zou ik eerst moeten sparen.
wees aub niet al te bang want voorlopig gebeurt er niks!!!!! of ik moet de loterij winnen
ik heb er over zitten denken, of restaureren of slopen en onderdelen bewaren en of verkopen, het enige wat nog redelijk goed is is het chassis moter en draagarmen etc,
het is absoluut zonde om hem te slopen maar, omdat iedereen hier weet wat het ding gekost heeft kan ik hem niet meer slijten voor een redelijk en eerlijk bedrag.
verder is er nog niks gebeurt ik wil alleen even kijken of er intresse is in die obnderdelen. Als dat blijkt dan mag iemand het in een koop doen en alles restaureren,jammer van het dragende deel dat bewaar ik omdat dat nog helemaal goed is.
wat ik er dan mee doe is nog niet duidelijk, Burton zou kunnen maar dat kost veels te veel dus zou ik eerst moeten sparen.
wees aub niet al te bang want voorlopig gebeurt er niks!!!!! of ik moet de loterij winnen
is het forum tegenwoordig om elkaar af te zeiken ofzo
het is nog steeeds een dyane, als er iets anders van word gemaakt horen jullie dat als ik de basis heb opgelapt dan horen jullie dat wel, kan ik altijd toch nog al het plaatwerk terug schroeven.
maar negatieve reacties zijn niet zo aardig
als jullie straks allemaal rijke vlaamse jongens zijn mogen jullie die burton/lomax/patron /meharie/pretty dyana of wat het dan is van me kopen en slopen en er vervolgesn mee naar de rdw rijden om hem te laten keuren als dyane, krijg je alle onderhouds hitorie er bij!
het is nog steeeds een dyane, als er iets anders van word gemaakt horen jullie dat als ik de basis heb opgelapt dan horen jullie dat wel, kan ik altijd toch nog al het plaatwerk terug schroeven.
maar negatieve reacties zijn niet zo aardig
als jullie straks allemaal rijke vlaamse jongens zijn mogen jullie die burton/lomax/patron /meharie/pretty dyana of wat het dan is van me kopen en slopen en er vervolgesn mee naar de rdw rijden om hem te laten keuren als dyane, krijg je alle onderhouds hitorie er bij!