nieuwe aanwinst oranje dyane
-
- Regelmatige poster
'Straks' dus en ook nog 'als'. Geen garanties dusals jullie straks allemaal rijke vlaamse jongens zijn

Als die garantie er wel zou zijn ben ik morgen Vlaming!

In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ahum, 400 rijdende Dyanes in Nederland tegenover zo'n 8000 2CV's, het is natuurlijk hoe je het relativeert. Ik zou in ieder geval een "Red de Dyane"actie zeker steunensupercees schreef:"red de dyane" acties zijn echt niet nodig, want er zijn er nog zat, de wereld is groter dan alleen nl...

2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Gebruiker
Dus als een gekke miljardair de Nachtwacht en de Mona Lisa koopt heeft hij daarna het volste recht om die dingen op te stoken? Juridisch correct, maar vanuit het cultureel erfgoedperspectief gezien is het toch wat genuanceerder.supercees schreef:zo is het, dat ding is van jou, dus kan je ermee doen wat je wilt.
Het voorbeeld is wat drakerig, maar het geeft het probleem wel goed aan. Ramon, niemand wil je afzeiken of stangen, er worden alleen wat liefhebbers flink zenuwachtig van je (mogelijke) plannen.
Je auto is absoluut uniek, er zijn nog veel rode en blauwe jaren '80 dyane's, en ook behoorlijk wat uit de beginjaren. De tussenperiode is veel minder goed vertegenwoordigd, tel daarbij op dat het oranje en het origineel NL kenteken hem tot een uniek ' 70' er jaren stijlicoon maken. Zelfs het splitsen van de wagen maakt de onderdelen gevoelsmatig minder waard.
Laat je door niemand wat opdringen, je hebt het volste recht om wat dan ook te doen met je eigendom, maar laat ieders pleidooi alstublieft meewegen in je uiteindelijke besluit. Jij bent momenteel verantwoordelijk voor de toekomst van deze unieke representant van het nationaal dyane-bestel.
Yuck, wat pompeus allemaal, maar het moest even.... Goedenavond trouwens, mijn naam is Paul
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
absoluut idd, maar waarom maakt iedereen nou zo'n groot probleem, als ik me alleen een beetje aan het orienteren ben.
mijn eerste gedachten is nog steeds restaurereren die handel, en weer rijden.
maar ik kijk altijd verder dan vast te houden aan mijn eerste besluit.
misschien blijft het ook wel een dyane,
maar dat moet blijken als de auto gesloopt gaat worden.
geen paniek mensen.
mijn eerste gedachten is nog steeds restaurereren die handel, en weer rijden.
maar ik kijk altijd verder dan vast te houden aan mijn eerste besluit.
misschien blijft het ook wel een dyane,
maar dat moet blijken als de auto gesloopt gaat worden.
geen paniek mensen.
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
ik zal het topic even een andere draai geven, en aangezien de titel "nieuwe aanwinst" is, ben ik nog on-topic ook:
Wij verwachten in december onze nieuwe aanwinst, maar dan geen citroen, maar een broertje of zusje van Marit

Dat ze hier op de foto trouwens huilt is niet omdat ze verplicht in de eend moest zitten, maar omdat ik haar speen even dacht af te pakken voor de foto
Wij verwachten in december onze nieuwe aanwinst, maar dan geen citroen, maar een broertje of zusje van Marit

Dat ze hier op de foto trouwens huilt is niet omdat ze verplicht in de eend moest zitten, maar omdat ik haar speen even dacht af te pakken voor de foto

- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Als ie rood was geweest had ze er heel zuinig op moeten zijn, geen krasjes, geen deukjes e.d.Tom Duckpower schreef:valt me wel van je tegen dat je een gele trapauto voor je dochter hebt eigenlijk
Nu is het gewoon een gele ragbak, dus daar kan je weinig schade aan rijden. En het is nog een Charleston ook, dus.....
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
maar op deze manier gaat ze van gele eenden houden...
Dus dan hoeft ze straks geen rode..., laat staan bij papa in de rode eend mee
(ik mocht lekker in de zwarte traction avant trapwagen scheuren (occasie van broer) scheuren
)
Dus dan hoeft ze straks geen rode..., laat staan bij papa in de rode eend mee

(ik mocht lekker in de zwarte traction avant trapwagen scheuren (occasie van broer) scheuren

1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black