Gat in de bak?
-
- Moderator
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het is helaas geen olie .... het is vieze 'meuk'. Ik weet neit hoe dat er op komt, maar waarschijnlijk door het jaren neit schoon te maken!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
-
- Moderator
Niet alleen olie nee . Er zal vast zand, stof tarwe en weet ik veel wat nog meer vastgeplakt zitten op je bakje, maar de 'lijm' die al dat vuil vasthoudt is olie.. Vieze meuk is het in ieder geval. Succes met cleanen!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Gerard, ik ben bang dat je deze keer toch geen gelijk hebt, op de foto is namelijk een schijvenbak te zien, de remschijf en de klauw is hoewel vies, wel zichtbaar. Dus welk gat het ook is, het is niet het gat van een remklauwophanging.
De remklauwen van de ami, zijn gelijk aan die van de dyane, acadiane en 2cv6 met schijfremmen.
De remklauwen van de ami, zijn gelijk aan die van de dyane, acadiane en 2cv6 met schijfremmen.
Ami 8 break
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Begrijp ik dat 'we' nog steeds niet weten waar het gat voor dient????backfire schreef:En vergis ik me nu maar ontluchtingsgaatje zit toch gewoon bovenop de deksel, welke bij deze bak hoogst waarschijnlijk potdicht zit.
LAten we er dan maar een prijsvraag van maken idd!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Weet nou niemand waar het voor dient en waarom er schroefdraad in zit ........??
Ga wel even langs de garage, die zullen het ongetwijfeld weten!
Ga wel even langs de garage, die zullen het ongetwijfeld weten!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het zal toch niet een in-duister-gehuld-mystery blijven????CitRoel schreef:Ik ben bang dat die het ook niet weten... Als wij het met z'n allen bij elkaar niet weten dan hun waarschijnlijk ook niet.
-
- Heavy user
Ik heb zelf ook een 74'er, weliswaar met 6 motor maar nog wel met een "ouderwetse" bak, en ik kan ook bevestigen zo'n gat te hebbe. [ik heb ook trommels erop zitten]
Mijn oom wist t wel, hij zegtdat t is voor mensen die onderweg nodig moeten wateren. Lijkt mij een logische verklaring.
Mijn oom wist t wel, hij zegtdat t is voor mensen die onderweg nodig moeten wateren. Lijkt mij een logische verklaring.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break