Bedankt voor de informatie!
De radio is van philips, met een eigen soort stekker, tenminste een gat waar een stekker in past. Philips radios worden niet meer gemaakt, dus deze stekkers zijn niet meer nieuw te krijgen. Nu dus op zoek naar een andere radio. Ik moet verder nog even zien hoe ik het doe met de boxen, maar eerst maar eens proberen met reguliere boxen van mn radio, ik heb ze toch over en het is de moeite van het proberen wel waard, een kleine moeite. Mocht het niet lukken sloop ik de tweeters uit de boxen en maak ik een kastje voor onder het dashboard, en dan maak ik lagetonen boxen onder de stoelen of achterin (misschien ook wel de toekomstige hoedenplank).
Plaatwerk: ik zoek dan ook harde deuren, met het liefst zo weinig mogelijk deuken, er kan natuurlijk geplamuurd worden, maar belangrijker vind ik dat ze hard zijn..
Verder hoeft er niks aan de eend te gebeuren hoor, er wordt nu mee gereden dus als ik mn rijbewijs had was ik al naar wat meetings geweest, maar dat is eigenlijk het enige probleem. De eend gaat puur uit preventieve aspecten uit elkaar, vooral voor de antiroest behandeling en een heel klein beetje laswerk aan de binnenschermen, en de (harde) voetenbak wordt deels vervangen omdat dit er niet uitziet, het moet natuurlijk wel een mooie eend worden!
En oja, de sloten: je kunt met alle sleutels die een beetje dun het slot openkrijgen, dus dat wil ik alleen veranderen. Ik loop nu al met het slot te rotzooien, en dat is eigenlijk onnodig als je ziet dat bij cassis 3 sloten en 2 reservesleuteltjes iets van 15 euro kosten.
Volgend jaar maart wordt ik 18, en dan mag ik beginnen aan het rijbewijs!
Verder heb ik gisteren en vandaag het voorstoelframe kaalgemaakt en opnieuw gespoten (zwart), dat is wel mooi geworden (lekker glimmend). Ik ben nog op zoek naar goede en redelijk te betalen jute voor de rugleuning alleen, dus niet het zitgedeelte. Er zitten nu veertjes oid van metaal, wat bijna allemaal geknapt is.
Nou ondertussen ongewild weer een heel stuk volgetypt, dus nu de reacties maar!
Frank