foto's kilometerteller
foto's kilometerteller
Misschien een leuk idee om een foto te maken van je kilometerteller op topsnelheid.
Kunnen we eens zien wat het verschil is tussen onze eendjes(getuned/niet getuned)
Hierbij mijn bijdrage:
Dit was vanmiddag op de A27 richting Almere MET dak open en flinke zijwind! Ik vond het een hele prestatie en het leverde veel vreemde gezichten op bij het inhalen
Kunnen we eens zien wat het verschil is tussen onze eendjes(getuned/niet getuned)
Hierbij mijn bijdrage:
Dit was vanmiddag op de A27 richting Almere MET dak open en flinke zijwind! Ik vond het een hele prestatie en het leverde veel vreemde gezichten op bij het inhalen
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
wie durft...
als ik de snelweg opga neem ik de camera mee
als ik de snelweg opga neem ik de camera mee
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik wil dat wel doen, lol
maar mijn teller wijkt nogal wat af, helaas, lol
Komt niet verder dan 115 op de teller. ik heb een keer sprinter achter mij gehad, en op een helaas te drukke snelweg kwam ik op zijn teller net tegen de 140 aan. mijn teller stond toen net niet op de 115.
Ik weet wel dat als ik mijn teller precies op de 100 heb staan, ik harder rij volgens het JIB te Groningen.
Greatnix Spookeend
maar mijn teller wijkt nogal wat af, helaas, lol
Komt niet verder dan 115 op de teller. ik heb een keer sprinter achter mij gehad, en op een helaas te drukke snelweg kwam ik op zijn teller net tegen de 140 aan. mijn teller stond toen net niet op de 115.
Ik weet wel dat als ik mijn teller precies op de 100 heb staan, ik harder rij volgens het JIB te Groningen.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Ja heb het idee ook een beetje gepikt.........
Maar ik ga nog eens flink mijn best doen MET het dakje DICHT! Kijken of ik verder kom dan dit. En dan nog een foto durven maken natuurlijk
Kom maar op met die foto's
Maar ik ga nog eens flink mijn best doen MET het dakje DICHT! Kijken of ik verder kom dan dit. En dan nog een foto durven maken natuurlijk
Kom maar op met die foto's
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Maken we daar ook een topic van: foto's van bon met te hoge snelheid!etjen schreef:LET OP, het stukje a50 dat bart beschrijft word erg regelmatig beflitst!!! erg regelmatig...
Maaja, n bon in je bus met de ge-eikte snelheid van, pak um beet, 135 km/h is natuurlijk ook wel weer leuk... hmmmm keuzes...
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: