SDE (summer duck event)2006
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
ik ben er vrijdag denk ik net voor de middag...
zoals het er niu uitziet ben ik zaterdagavond helaas al weer weg. Collega gaat wel njog kijken of ze kan ruilen. Ze laat het iig voor vrijdag weten.
Als ze kan ruilen ben ik er gewoon tot zondag.
T.
zoals het er niu uitziet ben ik zaterdagavond helaas al weer weg. Collega gaat wel njog kijken of ze kan ruilen. Ze laat het iig voor vrijdag weten.
Als ze kan ruilen ben ik er gewoon tot zondag.
T.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
vertrek rond een uur of 1 uit Voorschoten (leiden), kan helaas niet eerder, Dáphne moet 's ochtends nog werken
dus...... maar goed, volgens planning ben ik er dan rond 3 uur ofzo. gaan er nog meer mensen uit omgeving Leiden/Den Haag?
ik heb alleen nog het volgende dilemma: welke auto neem ik mee? (luxeprobleem?) de eend (met gespoten velgen, nieuwe banden en gepolijste robri's) of de ACA(diane) die weer makkelijker vol te laden is met kampeerspullen maar wel een heeel stuk langzamer is.... wat is het leven toch zwaar
greetz Rusty

ik heb alleen nog het volgende dilemma: welke auto neem ik mee? (luxeprobleem?) de eend (met gespoten velgen, nieuwe banden en gepolijste robri's) of de ACA(diane) die weer makkelijker vol te laden is met kampeerspullen maar wel een heeel stuk langzamer is.... wat is het leven toch zwaar

greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
is het ook snor, als we vrijdag avond komen ...
dan kunnen we gelijk aan het bier

dan kunnen we gelijk aan het bier

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
Ik wil mij absoluut niet bemoeien met de organisatie, maar ik heb misschien wel een leuke tip voor de zaterdagavond!
Op zaterdagavond is het in discotheek Boode in Bathmen (3 km verderop) zgn Swingnight! Dit is muziek uit de jaren'70, '80 en '90 en is doorgaans echt enorm gezellig!! (ik ga in ieder geval zeker!)
Een muntje (dus biertje) kost 1,60 dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Als je het terrein afrijdt en je gaat dan naar rechts, kom je op de Dortherweg. Deze ga je linksaf. Kom je vanzelf op de Bathmenseweg (nummer 21 woon ik, toeter even, vinden de buren leuk!!) Rij deze weg uit, onder A1 door, rechtdoor Bathmen in en dan zie je vanzelf aan je linkerkant Boode.
www.boodeopzondag.nl (maar nu dus op zaterdag)
www.swingnight.nl
Misschien tot zaterdagavond!
Op zaterdagavond is het in discotheek Boode in Bathmen (3 km verderop) zgn Swingnight! Dit is muziek uit de jaren'70, '80 en '90 en is doorgaans echt enorm gezellig!! (ik ga in ieder geval zeker!)
Een muntje (dus biertje) kost 1,60 dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Als je het terrein afrijdt en je gaat dan naar rechts, kom je op de Dortherweg. Deze ga je linksaf. Kom je vanzelf op de Bathmenseweg (nummer 21 woon ik, toeter even, vinden de buren leuk!!) Rij deze weg uit, onder A1 door, rechtdoor Bathmen in en dan zie je vanzelf aan je linkerkant Boode.
www.boodeopzondag.nl (maar nu dus op zaterdag)
www.swingnight.nl
Misschien tot zaterdagavond!