Limburgse 2cv piloten gespot?
-
- Moderator
en denk je dat het te vinden is? je weet dat het in de buurt van ehm... jeweetwel ligtthe Nosepicker schreef:Pey? Dan is onze volgende meeting in de Willie Bar!!! (En pitten doen we dan op Marisheem..)
kep familie in Pey.. ECHT!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
wist hij echt niet, als hij dat wist had hij daar echt wel op ingespeeld!013 schreef:en denk je dat het te vinden is? je weet dat het in de buurt van ehm... jeweetwel ligtthe Nosepicker schreef:Pey? Dan is onze volgende meeting in de Willie Bar!!! (En pitten doen we dan op Marisheem..)
kep familie in Pey.. ECHT!
1977 Mehari
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
Volgens mij ben ik meer limburger als nosepicker.
Ik woon in belgie (mol) maar het merendeel van m'n wagenpark staat in Haler (nabij weert/stramproy/maaseik) en ik sleutel daar ook regelmatig.
Nosepicker en ik hebben nog wat jaartjes in hetzelfde dorp/gat gewoond, daar dankt ie z'n auto aan.
Verder werk ik in venlo, da's ook limburg, en op de a67 is elke dag 2maal een witte ami, een zwarte ami of een zwarte italiaan te zien die die hele a67 afrijdt, 's ochtends richting duitsland, 's avonds richting belgie.
Ik woon in belgie (mol) maar het merendeel van m'n wagenpark staat in Haler (nabij weert/stramproy/maaseik) en ik sleutel daar ook regelmatig.
Nosepicker en ik hebben nog wat jaartjes in hetzelfde dorp/gat gewoond, daar dankt ie z'n auto aan.
Verder werk ik in venlo, da's ook limburg, en op de a67 is elke dag 2maal een witte ami, een zwarte ami of een zwarte italiaan te zien die die hele a67 afrijdt, 's ochtends richting duitsland, 's avonds richting belgie.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
* Dwars
* Tom Duckpower
* ak350
* the Nosepicker
* Eminence Grise
* Omen Sinistrum
* J Brouns
* Rocco
* Charley
* Joen
* Sandra
* Wouter87
* Sjarel Ston
* Saelie
* Cats
* Tom Duckpower
* ak350
* the Nosepicker
* Eminence Grise
* Omen Sinistrum
* J Brouns
* Rocco
* Charley
* Joen
* Sandra
* Wouter87
* Sjarel Ston
* Saelie
* Cats
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Gisteren reed ik over het Heetmanplein Den Bosch binnen, komt er een Corsaatje met een petje erin naast me rijden. Hij zwaaien en gebaren en roepen, ik de muziek maar even uitgezet.
'Jullie komen uit uit Limburg zeker?' Daarna een duimpje in de lucht en wijzen naar zichzelf.. 'Ik ook!'
Daarna ging het petje plankgas weer verder. Ik ben me nu nog steeds aan het afvragen hoe hij dat in godsnaam heeft kunnen zien..
'Jullie komen uit uit Limburg zeker?' Daarna een duimpje in de lucht en wijzen naar zichzelf.. 'Ik ook!'
Daarna ging het petje plankgas weer verder. Ik ben me nu nog steeds aan het afvragen hoe hij dat in godsnaam heeft kunnen zien..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams