SDE (summer duck event)2006
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
helemaal mee eens!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
ja hele leuke groep vind ik ook
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
sde
heyyy
ja ik heb me ook maar is aangemeld, (paula, ramons vriendinnetje)
ja het was echt een super geslaagd weekend. ik heb echt veeel lol gehad.
vond het leuk om zo veel gezellige mensen bij elkaar te hebben!
en zeker voor herhaling vatbaar! maar hoop dan dat iedereen een goed matras bij zich heeft! haha
ja ik heb me ook maar is aangemeld, (paula, ramons vriendinnetje)
ja het was echt een super geslaagd weekend. ik heb echt veeel lol gehad.
vond het leuk om zo veel gezellige mensen bij elkaar te hebben!
en zeker voor herhaling vatbaar! maar hoop dan dat iedereen een goed matras bij zich heeft! haha
Hey Duckface,
Welkom op het forum ... altijd al iets met eenden gehad of je laten besmetten door Ramon? Was je je matras vergeten?
013,
Marcia zal zeker vaker in de Dyane gaan rijden. Misschien dat ze 'm wel een tijd wil lenen als de orsche het eens begeeft
Rusty,
Daphne is ook harstikke welkom op het forum ... misschien kan ze volgend jaar zorgen voor een ochtendgymnastiek-sessie!
Welkom op het forum ... altijd al iets met eenden gehad of je laten besmetten door Ramon? Was je je matras vergeten?
013,
Marcia zal zeker vaker in de Dyane gaan rijden. Misschien dat ze 'm wel een tijd wil lenen als de orsche het eens begeeft
Rusty,
Daphne is ook harstikke welkom op het forum ... misschien kan ze volgend jaar zorgen voor een ochtendgymnastiek-sessie!
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
ik ben helemaal besmet door ramon en de andere gezellige mensen die eend rijden!
zelf ben ik alleen iemand die meerijd omdat ik nog niet de gewenste leeftijd heb voor een rijbewijs.
ik had gelukkig wel een goed luchtbed mee maar spitfire ondervind als ik het goed begrijp nu nog de gevolgen van een nacht op de grond 'slapen'.
zelf ben ik alleen iemand die meerijd omdat ik nog niet de gewenste leeftijd heb voor een rijbewijs.
ik had gelukkig wel een goed luchtbed mee maar spitfire ondervind als ik het goed begrijp nu nog de gevolgen van een nacht op de grond 'slapen'.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Tom Duckpower schreef:Die porsche begeeft het alleen als remco ermee rijdt... ER is iets met remco en koppelingspedalenMarcia schreef:We'll see ...
Mijn Porsche het begeven ... die is grappig!
*snif* ... na 37 (dyane) en 27 jaar (gs) jaar mag er toch wel iets kapot gaan ... alleen ik snap niet waarom dat bijna tegelijkertijd gebeurt (net als m'n telefoon, fototoestel, pc ....)
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
OMG, als ik maar heel blijf dan.....Revi schreef: *snif* ... na 37 (dyane) en 27 jaar (gs) jaar mag er toch wel iets kapot gaan ... alleen ik snap niet waarom dat bijna tegelijkertijd gebeurt (net als m'n telefoon, fototoestel, pc ....)
Grrr, Mars
Eigenaar van: Porsche 944 uit '85 en
verkering met: Dyane 6 uit '69 en GS Club Break uit '79
Eigenaar van: Porsche 944 uit '85 en
verkering met: Dyane 6 uit '69 en GS Club Break uit '79
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hey ook welkom hiero!duckface schreef:ik ben helemaal besmet door ramon en de andere gezellige mensen die eend rijden!
ja besmet wordt je wel hier... (verslavend geweoon!)
en the spitfire is weer helemaal in orde hoor! hij sprong al weer vrolijk in de rondte op het strant, skik hebben jonge
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81