ik wil bij hoge toeren een knetter hebben, maar niet zo een enorme herrie!
(dus niet wat jij hd Ramon

Ik hoor het graag als je het weet of een ander leuk id!
Op Technix van spookeend staan diverse foto's van de diverse mogelijkheden om het te maken. Je kunt ook proberen een standaard open filter op je carb te passen.Gijs schreef:En hoe zou ik zo'n open luchtfilter moeten maken of waar zou ik die moeten kopen? En is het dus zo dat je minder zuinig er van gaat rijden?
DAT OMKIJKEN VAN DE MENSEN KAN OOK WEL MET ERGERNIS TE MAKEN HEBBEN.Gijs schreef:Heb samen met Ramon 2e demper weggehaald en heb nu een best dik geluid eronder! Iets lager geluid dan ik dacht dat het zou zijn, maar het is wel echt heel vet! Mensen kijken verbaast om, en daar gaat het om!
Ik kan me hier alleen maar van harte bij aansluiten! Een 2CV of aanverwant A-type herken je aan de vriendelijk pruttelende 2 cilinder luchtgekoelde boxer!citrobe schreef:DAT OMKIJKEN VAN DE MENSEN KAN OOK WEL MET ERGERNIS TE MAKEN HEBBEN.Gijs schreef:Heb samen met Ramon 2e demper weggehaald en heb nu een best dik geluid eronder! Iets lager geluid dan ik dacht dat het zou zijn, maar het is wel echt heel vet! Mensen kijken verbaast om, en daar gaat het om!
Denk eens na dat U voor uw eigen ego héél veel mensen met lawaaihinder opzadelt. Maak uw eend mooi en apart, maar hinder daar geen andere mensen mee.
Hou het sympathieke imago dat de eend toch lange tijd bezat intact aub.