Hoe smal is de smalle koplampsteun?
Hoe smal is de smalle koplampsteun?
Na het zien van deze foto in het topic over mooie foto's ben ik erg benieuwd geworden wat nu de maat is van de smalle koplampsteun. Omdat ik ronde koplampen heb op zo'n nieuwere steun is er naar mijn mening teveel "steun" zichtbaar. En ik vind de smalle mooier staan. Wie weet de maat van deze steun?

AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Koplampsteun
Heey,
Slijp jij gewoon van je koplampsteun een stuk eraf? Zo ja, hoe doe je dat dan op een goede en mooie wijze? Ik heb namelijk onlangs een "nieuwe" bumber gekocht met 2 grote buizen erop, deze zouden net om mijn koplampen heen buigen. Maar helaas, mijn koplampen staan te ver van elkaar.
Groeten,
steven
Slijp jij gewoon van je koplampsteun een stuk eraf? Zo ja, hoe doe je dat dan op een goede en mooie wijze? Ik heb namelijk onlangs een "nieuwe" bumber gekocht met 2 grote buizen erop, deze zouden net om mijn koplampen heen buigen. Maar helaas, mijn koplampen staan te ver van elkaar.
Groeten,
steven
Even een streep zetten over de stang zodat je je ze er weer in de goede stand erop kan lassen. Daarna heb ik 'm doorgeslepen op een plek die onder de motorkap verborgen zit zodat als je 'm weer aan elkaar last de las niet te zien is wanneer de kap gesloten is. Meer kan ik je er nog niet van vertellen, succes!
Ik was precies hetzelfde van plan. Bedankt voor de juiste maten.
2CV6 Spécial 1982 Rouge de Castille (en een C3)
Hahaha leuke omschrijving ja zoiets. Met lassen moet het metaal wat je aan elkaar last mooi schoon zijn, ik ben bang dat zink deze verhouding verstoord. Maar misschien is het ook wel niet zo, ik hoop hier reacties op te krijgen.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Ja maar dan had 't geheel niet verzinkt hoeven worden...
Je kunt wel n duikersuitrusting aandoen als je zink gaat lassen

De zinklaag is trouwns niet weg te halen want t zit er elektrolitisch op ofzo, dat betekend zoiets als dat t erin gekoekt zit geloof ik.
Je kunt wel n duikersuitrusting aandoen als je zink gaat lassen

De zinklaag is trouwns niet weg te halen want t zit er elektrolitisch op ofzo, dat betekend zoiets als dat t erin gekoekt zit geloof ik.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break