Knetterende uitlaat
Uitlaat
Jongens maar maken jullie je toch druk om!? Er zijn vast wel mensen die zich er aan ergeren maar er zijn VEEL meer leuke reacties!
Ik stond 1 seconde stil in A'dam en een man komt naar me toe en begint te bieden op mijn auto omdat hij het allemaal zo bijzonder vond!!
Ik stond 1 seconde stil in A'dam en een man komt naar me toe en begint te bieden op mijn auto omdat hij het allemaal zo bijzonder vond!!
Live like it's heaven on earth
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Jongens, laat ieder nou eens zijn eigen eend hebben zoals die hem wil hebben. Ik heb n eend die origineel is en in eentje gaat ik een bmwmotortje inbouwen. Zo iedereen tevreden? Kom op zeg, als jij je eend origineel wilt hebben dan doe je dat toch lekker, 't is toch jou eend. Ik heb er zelf de schurft aan als er zo'n "nee tegen kernenergiesticker" op zit, maar daar hoor je mij ook niet over. Als iedereen z'n eend origineel hield was 't hier idd een stuk saaier!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
AI MOAR SKIK HEBT, zeg ik altied
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
uitlaat
Begrijp me niet verkeerd hé; ik heb niks tegen het optisch tunen van een eend, WEL vind ik dat het luidruchtig maken ervan storend is voor veel mensen die daar helemaal niks aan hebben, mooi is het nooit. Het originele "zingen" is toch het mooiste dat er is? Wakker worden in een tent op een meeting, met dit geluid, is zaaaaalig. die ene die daar een knetterende uitlaat onder hangt is heel storend voor iedereen, (behalve hemzelf. (Frank Deusjevoo schreef:Komop zeg, iedereen mag toch zelf bepalen wat die met zn eend doet!
Als alle eenden origineel gebleven waren was het geen zak aan!
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik met mn eend wil. Sowieso niet helemaal origineel houden, maar dik en vet uitbouwen ook zeker niet.. Moeilijke keuze dus.
Ik denk dat dat in de loop der jaren wel komt, ik ga nu eerst de aandacht vestigen op het laswerk, en de antiroestbehandeling en techniek.
De rest komt later pas aan de beurt ..
Frank
CITRoen micrOBE.
********
Mehari 1980
Dyane 1976
AZAM 6 1966
********
Mehari 1980
Dyane 1976
AZAM 6 1966
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: za 13 mei, 2006 14:57
- Locatie: Zeist
als men nou eens een demper met volume regelaar bedenken? zet je 'm hard als je daar trek in hebt en niemand stoort, en als je dan midden in de nacht de bebouwde kom in rijd, zet je 'm zacht.
mn ouders kwamen eens laat 's avonds terug met de lomax; twee losse pijpen en enkele dempers! ze schaamden zich rot voor de herrie! (mijn broer en ik moesten wel lachen )
mn ouders kwamen eens laat 's avonds terug met de lomax; twee losse pijpen en enkele dempers! ze schaamden zich rot voor de herrie! (mijn broer en ik moesten wel lachen )
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
Aleen kan dat de gemiddelde eend rijder niet betalen!!!
En ik denk dat er niet veel mensen zijn die echt last hebben van een harde uitlaat!!
Ik rijd al 1,5 jaar zo en nog noooit heeft iemand mij er op gewezen dat ie best veel herrie maakt!! nog nooit!! DUS..............................
En ik denk dat er niet veel mensen zijn die echt last hebben van een harde uitlaat!!
Ik rijd al 1,5 jaar zo en nog noooit heeft iemand mij er op gewezen dat ie best veel herrie maakt!! nog nooit!! DUS..............................
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
Je kunt het wel zelf maken, moet niet zo heel moeilijk zijn. Gewoon een schuifmechanisme of een draaimechanisme om de opening groter/kleiner te maken. Om het goedkoop te houden doe je dit waarschijnlijk met gewoon metaal, wat snel warm wordt. Maar als het nog koud is kan je wel instellen hoever je wilt gaan!
Frank
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
koop een motor-buis! niet overdreven hard, wel mooi! (ook het geluid!)
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ehhhh...
minder als een dreun voor je kop van de buurman
minder als een dreun voor je kop van de buurman
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: za 13 mei, 2006 14:57
- Locatie: Zeist
zouden er in de toekomst radio's in elektrische (lees fuelcell) auto's gemonteerd worden die het geluid van een benzine/diezelmotor nabootsen?
dan is het volume wel heel makkelijk te rgelen!
is wel prettig als je een auto hoort aankomen zodat je niet stilletjes geschept wordt
dan is het volume wel heel makkelijk te rgelen!
is wel prettig als je een auto hoort aankomen zodat je niet stilletjes geschept wordt
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
misschien is dat wat voor een eend
speaker in de uitlaat.. moet je wel een grote uitlaat hebben
speaker in de uitlaat.. moet je wel een grote uitlaat hebben
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/